Uniwersytet Warszawski - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
programy studiów - pomoc

Logistyka mediów, niestacjonarne (zaoczne), pierwszego stopnia

Informacje o programie studiów

  Kod: NZ1-LM
  Nazwa: Logistyka mediów, niestacjonarne (zaoczne), pierwszego stopnia
  Tryb studiów: Niestacjonarne (zaoczne)
  Rodzaj studiów: Pierwszego stopnia
  Czas trwania: 3-letnie
Kierunki: logistyka mediów
Kierunki do
wyboru:
logistyka mediów logistyka i marketing w mediach
logistyka mediów technologie informacyjne mediów
Jednostki: Instytut Dziennikarstwa [ inne programy w tej jednostce ]
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii [ inne programy w tej jednostce ]
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

Główny tok nauczania

Nie zdefiniowano standardowych toków nauczania

Pozostałe toki nauczania

Pierwszy rok, logistyka mediów, specjalność Logistyka i marketing w mediach
Drugi rok, logistyka mediów, specjalność logistyka i marketing w mediach
Trzeci rok, logistyka mediów, specjalność logistyka i marketing w mediach
Pierwszy rok, logistyka mediów, specjalność technologie informacyjne mediów
Drugi rok, logistyka mediów, specjalność technologie informacyjne mediów
Trzeci rok, logistyka mediów, specjalność technologie informacyjne mediów

Dodatkowe informacje

Warunki przyjęcia:

matura

Możliwe do uzyskania certyfikaty: Licencjat na kierunku logistyka mediów
Licencjat na kierunku logistyka mediów
Uprawnienia zawodowe:

Absolwenci studiów będą dysponowali umiejętnościami niezbędnymi w każdej instytucji medialnej w zakresie logistyki. Ich wiedza będzie obejmowała wszystkie kluczowe problemy związane z projektowaniem, budową i funkcjonowaniem wydawnictw gazet i periodyków, stacji radiowych i telewizyjnych oraz nowych mediów - zastosowań technologii informacyjnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji cyfrowych materiałów medialnych. Dzięki zajęciom praktycznym absolwenci zdobędą podstawową wiedzę konieczną do samodzielnej konstrukcji usług niezbędnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji materiałów dziennikarskich oraz dostateczną wiedzy do eksperckich uzgodnień merytorycznych w tym zakresie. Ponadto absolwenci zdobędą wiedzę w zakresie: funkcjonowania mediów, public relations, zarządzania firmą medialną, w tym problem infrastruktury, bezpieczeństwa, zarządzania: kadrami, produkcją i zaopatrzeniem oraz finansami instytucji medialnej.

Dalsze studia:

studia drugiego stopnia