Spin off Academy 5300-SOA-OG
Ćwiczenia (CW)
Semestr letni 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 55 | ||
Limit miejsc: | 15 | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Efekty uczenia się: |
Wiedza: PI/W 07: Posiada wiedzę na temat zasad i instrumentów marketingu oraz specyfiki marketingu w różnych obszarach. Umiejętności: PI/U 08: Umie interpretować informacje rynkowe. PI/U 07: Umie definiować cele sprzedaży i planować proces sprzedaży. PI/U 01: Potrafi formułować cele i przekładać je na plany realizacji, w tym uwzględniać metacele, koszty i zyski stojące za realizacją celu. Kompetencje społeczne: PI/K 05: Ma świadomość poczucia własnej wartości, niezbędnej do skutecznego działania i dojrzałego funkcjonowania w relacjach. PI, PII, PIII/ K 04: Swoim zachowaniem stanowi wzór postaw etycznych i moralnych. Godnie reprezentuje swoje wartości i zasady. Efekty kształcenia na podstawie: „Program kształcenia w obszarze przedsiębiorczości” |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każda środa, 12:30 - 15:30,
sala 1.125 |
Michał Borowy | 14/20 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek CENT III - CNBCH -Żwirki i Wigury 101 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.