Uniwersytet Warszawski - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

MKJO-Do We Need the Concept of Bildung?

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2300-N-TR-DW Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: MKJO-Do We Need the Concept of Bildung?
Jednostka: Wydział Pedagogiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Skrócony opis:

Tłumaczenie artykułu J. Masscheleina i N. Rickena „Do We (Still) Need the Concept of Bildung? oraz dyskusja nad proponowanymi przez uczestników przekładami.

Pełny opis:

Tłumaczenie artykułu J. Masscheleina i N. Rickena „Do We (Still) Need the Concept of Bildung? oraz dyskusja nad proponowanymi przez uczestników przekładami.

Literatura:

Literatura: J. Masschelein i N. Ricken Do We (Still) Need the Concept of Bildung?, “Educational Philosophy and Theory” 2003, vol. 35, no. 2, pp.139-154.

Efekty uczenia się:

Student po ukończeniu zajęć:

- rozumie angielskojęzyczną terminologię z zakresu filozofii wychowania

- potrafi samodzielnie czytać i przełożyć na język polski angielskojęzyczny tekst naukowy

- jest świadomy dylematów, niebezpieczeństw i ograniczeń pracy translatorskiej

Metody i kryteria oceniania:

obecność na zajęciach

- aktywny udział w procesie tłumaczenia

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (w trakcie)

Okres: 2020-02-17 - 2020-08-02
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Translatorium, 16 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Katarzyna Dworakowska, Rafał Godoń
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.