Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Consumers’ preferences and valuation of goods

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2400-PP3SL267
Kod Erasmus / ISCED: 14.3 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0311) Ekonomia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Consumers’ preferences and valuation of goods
Jednostka: Wydział Nauk Ekonomicznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

seminaria licencjackie

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The goal of the course is to help each participant prepare a bachelor’s thesis devoted to measuring consumers’ preferences or applying non-market valuation methods. The course is oriented towards ambitious and motivated students.

NOTE: If the participant cap has been reached and you are an ambitious and hard-working student willing to conduct bachelor’s research on the seminar’s topic, contact me.

Pełny opis: (tylko po angielsku)

The course covers the following topics:

- preparation, submission and grading of a bachelor’s thesis

- structure of a bachelor’s thesis

- data and literature sources

- formulation and verification of research hypotheses

- planning bachelor’s research

- tools and guidelines for editing documents

- basics on non-market valuation methods

Depending on the participants’ interests, the course will follow selected topics related to measuring consumers’ preferences, choices revealing preferences, contingent valuation, travel cost method, econometric modelling of data on preferences, and experimental economics.

Literatura: (tylko po angielsku)

Selected handouts and papers available online.

Handbooks tailored to each student’s scientific interests.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

The course helps a student prepare a bachelor’s thesis devoted to measuring consumers’ preferences or applying non-market valuation methods. Within the course, a student learns how to formulate research hypotheses and verify them, using theory- and/or empirics-based approaches. A student also gains basic knowledge on writing scientific papers.

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Grading is based on a student’s progress in preparing a bachelor’s thesis.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)