Seminarium magisterskie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2600-MSMz2SM |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.0
|
Nazwa przedmiotu: | Seminarium magisterskie |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe dla 2 roku, MSM zaoczne sem. letni Przedmioty obowiązkowe dla 2 roku, MSM zaoczne sem. zimowy |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | seminaria magisterskie |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest napisanie pracy magisterskiej w obszarze transformacji cyfrowej w działalności marketingowej organizacji |
Pełny opis: |
1. Wprowadzenie (przedstawienie zasad prowadzenia seminarium) 2. Omówienie wybranych tematów prac magisterskich 3. Konspekt pracy magisterskiej (struktura i zasady przygotowania) 4. Przygotowanie konspektu pracy magisterskiej 5. Ocena konspektu pracy magisterskiej i jego omówienie 6. Analiza literatury przedmiotu (zasady, sposoby) 7. Wymagania formalne związane z tekstem naukowym 8. Studiowanie literatury przedmiotu 9. Pisanie pracy magisterskiej 10. Dyskusja seminaryjna nad tekstem naukowym 11. Wprowadzenie poprawek / uwag do pracy magisterskiej 12. Przygotowanie do obrony pracy magisterskiej |
Literatura: |
• Czakon, W (red.) (2022). Postawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu. Warszawa: Wydawnictwo Nieoczywiste. • Kotler, P. i Keller, K.L. (2012) Marketing. Poznań: Rebis. • Garbarski, L., Krzyżanowska, M. (2023). Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy. Warszawa: Poltext. • Mazurek, G. (red.) (2018). E-Marketing. Warszawa: Poltext. • Mazurek, G. (2019). Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. • Kotler P., Kartajaya, H., Setiawian, I.(2017). Marketing 4.0. Era cyfrowa. MT Biznes: Warszawa. |
Efekty uczenia się: |
• Zna i rozumie w pogłębionym stopniu metodologię badań i terminologię w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości oraz w dyscyplinach uzupełniających (ekonomia i finanse, nauki prawne) K_W01 • Zna i rozumie złożone procesy i zjawiska zachodzące w różnych typach organizacji oraz w otaczającym ich świecie, wykorzystuje teorię zarządzania i dyscyplin uzupełniających (ekonomia i finanse, nauki prawne) do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z transformacją cyfrową w działalności marketingowej organizacji K_W02 • Zna i rozumie złożone procesy i zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne, ekonomiczne i ekologiczne oraz ich wpływ na funkcjonowanie organizacji i całej gospodarki, w tym zasady ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego K_W05 • Potrafi wykorzystać teorię dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości oraz nauk uzupełniających (ekonomia i finanse, nauki prawne) do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów związanych z transformacją cyfrową w działalności marketingowej organizacji, stosując właściwy dobór źródeł oraz przystosowując istniejące lub opracowując nowe metody K_U01 • Potrafi prawidłowo interpretować złożone procesy i zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne, ekonomiczne, ekologiczne i ich wpływ na działalność marketingową organizacji, stosując właściwy dobór źródeł K_U02 • Potrafi samodzielnie i zespołowo przygotować analizy, diagnozy i raporty dotyczące złożonych i nietypowych problemów związanych z transformacją cyfrową w działalności marketingowej organizacji oraz komunikatywnie je prezentować, także w języku angielskim - wykorzystując zaawansowane narzędzia informatyczno-komunikacyjne K_U03 • Potrafi posługiwać się językiem obcym na poziomie B2+ Europejskiego Systemu opisu Kształcenia Językowego oraz specjalistyczną terminologią w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości K_U04 • Potrafi planować, organizować i kierować pracą zespołową K_U05 • Posiada zdolność do samokształcenia się, podnoszenia zdobytych kwalifikacji i wspierania innych w tym zakresie K_U06 • Gotów jest do oceny i krytycznego podejścia do złożonych sytuacji i zjawisk związanych z transformacją cyfrową w działalności marketingowej organizacji K_K01 • Gotów jest do przestrzegania i rozwijania zawodowych standardów etycznych K_K03 |
Metody i kryteria oceniania: |
Semestr pierwszy: zatwierdzenie konspektu pracy Semestr drugi: zatwierdzenie całości pracy magisterskiej |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium magisterskie, 12 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jacek Kiryło | |
Prowadzący grup: | Leszek Borowiec, Grzegorz Botwina, Agnieszka Brzozowska, Magdalena Gąsowska, Iwona Gębusia, Barbara Godlewska-Bujok, Józef Haczyński, Maria Jagielska, Grzegorz Karasiewicz, Paweł Kłobukowski, Adam Niewiadomski, Tomasz Ochinowski, Tomasz Parys, Jacek Pasieczny, Anna Pawłowska, Stanisław Piątek, Robert Pietrusiński, Tomasz Rosiak, Sebastian Skuza, Krzysztof Smoleń, Aleksandra Spik, Mariusz Szałański, Włodzimierz Szpringer, Grzegorz Tchorek, Filip Tużnik, Aleksandra Wąsowska, Paweł Wójcik, Marek Zborowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium magisterskie - Zaliczenie |
|
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.