Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Corporate Social Responsibility

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2200-FOR73
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Corporate Social Responsibility
Jednostka: Wydział Prawa i Administracji
Grupy: Erasmus+
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

nieobowiązkowe

Tryb prowadzenia:

zdalnie

Skrócony opis:

1. Does CRS have an effect on value creation?

2. Examine the scope and complexity of corporate social responsibility (CSR).

3. What is the role of a for-profit fir, Amazon etc?

4. What effect do Mobile devices have on society?

5. What effect will Facebooks Libra currency have?

6. Demonstrate a multi-stakeholder perspective in viewing CSR issues.

Pełny opis:

This course will explore the rhetoric and vocabulary of CSR and ways that firms are becoming more socially responsible—and evaluate the extent to which different types of social responsibility initiatives are strategic. It will examine the role of corporate responsibility as a strategy to improve products, profits, and brand equity. We will examine numerous corporate initiatives that attempt to dispel that corporations are taking advantage of us. Globalization combined with increased transparency of corporate operations has revealed significant variations in how organizations are attempt to balance the pursuit of profits and good corporate citizenship.

Metody i kryteria oceniania:

One examination covering topics in class common law, the topic discussed in class and one short paper examining a business of your choice as to its scope of corporate social responsibility.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)