Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Developmental Neuropsychology

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-EN-PS-CSN4-01
Kod Erasmus / ISCED: 14.4 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0313) Psychologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Developmental Neuropsychology
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Neuropsychology and Neuroscience specialization
specialization courses for 4 year
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Założenia (opisowo):

Specialization Clinical Psychology – track Neuropsychology

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The course aims at familiarizing the students with problems and dilemmas of a neuropsychologist working with young patients and their families as well as with brain diseases specific for developmental age.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

− Awareness of the specificity of working with young patients and their parents

− Knowledge about the most common brain anomalies in children

− Curiosity and receptiveness to different possibilities in diagnostic process

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-06-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Agnieszka Rojczyk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis: (tylko po angielsku)

Focused on practical approach to paediatric neuropsychology, the course

aims at presenting the contrast between typical and atypical brain delelopment. During the classes we will discuss examples of both - neurological disorders specific for developmental age and their consequences as well as developmental disorders and how they affect the child and their family. While the patients, their medical and psychological issues are the main focus of the class, we will also consider problems and

dilemmas of a neuropsychologist working with young patients and their families.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)