Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Consumer Behaviour

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-EN-PS-SB-17
Kod Erasmus / ISCED: 14.4 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0313) Psychologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Consumer Behaviour
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Business Psychology Specialization
specialization courses for 4 and 5 year
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The goal of the class will be to provide knowledge underlying consumer behavior from three perspectives: (a) psychological knowledge underlying consumer behavior (basic psychological processes, e.g. emotion, motivation, cognitive processes, etc.); (b) knowledge about automatic and unconscious processes accompanying each stage of consumer decision making; (c) marketing research, which can be perceived as consumer psychology in practice.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

After the Consumer Behavior class students:

will know what psychological mechanisms underly consumer decisions and behaviors

will know what are research methods used in studying consumer behavior as a scientific discipline

will know what are research methods used in marketing research (consumer behavior in practice)

will understand motives and barriers underlying consumer behavior

will know mechanisms of social marketing practice: social advertising, corporate responsibility, cause related marketing, social intervention

get skills of team work, critical thinking, creative problems solving

get skills in preparing communicative presentations (PPT) and providing attractive presentation of team work

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-5 (2025-06-04)