Uniwersytet Warszawski - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Elementy marketingu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-PL-PS-SP311-02 Kod Erasmus / ISCED: 14.4 / (0313) Psychologia
Nazwa przedmiotu: Elementy marketingu
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Psychologia ekonomiczna
Punkty ECTS i inne: (brak)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Kierunek podstawowy MISMaP:

psychologia

Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Skrócony opis:

Celem zajęć jest wprowadzenie podstawowej terminologii marketingowej oraz modeli decyzji marketingowych (produktowych, cenowych, dystrybucyjnych i promocyjnych). Nacisk położony jest na te aspekty marketingu, którym podporządkowane są badania marketingowe oraz wiedza o zachowaniach konsumenckich.

Pełny opis:

Celem zajęć jest wprowadzenie podstawowej terminologii marketingowej oraz modeli decyzji marketingowych (produktowych, cenowych, dystrybucyjnych i promocyjnych). Nacisk położony jest na te aspekty marketingu, którym podporządkowane są badania marketingowe oraz wiedza o zachowaniach konsumenckich.

Literatura:

skrypt do zajęć + Kotler, Ph. (1994). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebthner & Ska.

Efekty uczenia się:

Po ukończeniu przedmiotu student zna podstawowe pojęcia i prawa z zakresu marketingu, rozumie zależności i relacje wymiany zachodzące między podmiotami rynku.

Metody i kryteria oceniania:

Aktywny udział w warsztatowych elementach zajęć oraz ocena z testu wiadomości.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.