Techniki projekcyjne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2500-PL-PS-SP311-10 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Techniki projekcyjne |
Jednostka: | Wydział Psychologii |
Grupy: |
Psychologia ekonomiczna |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania oraz realizowania marketingowych badań jakościowych z wykorzystaniem technik projekcyjnych. Podczas kursu studenci poznają przykładowe techniki projekcyjne oraz ich zastosowanie. Zajęcia będą miały charakter praktyczny. W ramach kursu studenci będą wykonywali szereg ćwiczeń: samodzielnie tworzyli techniki projekcyjne, prowadzili badania z ich wykorzystaniem oraz uczyli się analizy i interpretacji wyników badań marketingowych z wykorzystaniem takich technik. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza. Na zajęciach studenci poznają techniki projekcyjne i poznają ich zastosowanie w badaniach marketingowych i społecznych. Poznają etapy realizacji jakościowych badań konsumenckich. W trakcie zajęć słuchacze poznają zasady prowadzenia badań jakościowych – przygotowanie kwestionariusza selekcyjnego, scenariusza wywiadu (z uwzględnieniem użycia technik projekcyjnych), zasady analizy, opracowanie raportu z badania oraz przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji. Umiejętności. Po zakończeniu zajęć słuchacze będą potrafili dobrać techniki projekcyjne odpowiednie do celów badania i dostosowane do badanej grupy respondentów. W trakcie zajęć będziemy trenować odpowiednie umiejscawianie technik projekcyjnych w wywiadzie oraz wprowadzenie technik projekcyjnych w trakcie wywiadu z respondentem, W trackie zajęć studenci będą doskonalić umiejętności prowadzenia wywiadów jakościowych, analizy wyników oraz opracowywania raportu. Kompetencje społeczne • Umiejętność pracy w zespole. • Umiejętność prowadzenia wywiadów jakościowych. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.