Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Techniki projekcyjne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-PL-PS-SP311-10
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Techniki projekcyjne
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Psychologia ekonomiczna
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Skrócony opis:

Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania oraz realizowania marketingowych badań jakościowych z wykorzystaniem technik projekcyjnych. Podczas kursu studenci poznają przykładowe techniki projekcyjne oraz ich zastosowanie. Zajęcia będą miały charakter praktyczny. W ramach kursu studenci będą wykonywali szereg ćwiczeń: samodzielnie tworzyli techniki projekcyjne, prowadzili badania z ich wykorzystaniem oraz uczyli się analizy i interpretacji wyników badań marketingowych z wykorzystaniem takich technik.

Efekty uczenia się:

Wiedza.

Na zajęciach studenci poznają techniki projekcyjne i poznają ich zastosowanie w badaniach marketingowych i społecznych. Poznają etapy realizacji jakościowych badań konsumenckich.

W trakcie zajęć słuchacze poznają zasady prowadzenia badań jakościowych – przygotowanie kwestionariusza selekcyjnego, scenariusza wywiadu (z uwzględnieniem użycia technik projekcyjnych), zasady analizy, opracowanie raportu z badania oraz przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji.

Umiejętności.

Po zakończeniu zajęć słuchacze będą potrafili dobrać techniki projekcyjne odpowiednie do celów badania i dostosowane do badanej grupy respondentów. W trakcie zajęć będziemy trenować odpowiednie umiejscawianie technik projekcyjnych w wywiadzie oraz wprowadzenie technik projekcyjnych w trakcie wywiadu z respondentem,

W trackie zajęć studenci będą doskonalić umiejętności prowadzenia wywiadów jakościowych, analizy wyników oraz opracowywania raportu.

Kompetencje społeczne

• Umiejętność pracy w zespole.

• Umiejętność prowadzenia wywiadów jakościowych.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)