Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

International Management

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2600-ERSMIMng
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: International Management
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: Przedmioty dla studentów ERSAMUS na Wydziale Zarządzania UW w semestrze letnim
Przedmioty dla studentów ERSAMUS na Wydziale Zarządzania UW w semestrze zimowym
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

International Management course aims to introduce basic concepts of management in international companies including: born global companies, multinational corporations, social enterprises, alliances and networks. A variety of educational methods is applied to introduce concepts and challenges of internationalization including: field studies, case studies, Oxford debate, action learning, guest speakers and workshops.

Pełny opis: (tylko po angielsku)

International Management course aims to introduce basic concepts of management in international companies including: born global companies, multinational corporations, social enterprises, alliances and networks. Theoretical background includes:

Born global companies (McDougall/ Oviatt 2000)

Multinational corporations (C Young, S Ghoshal – 2016)

Alliances and networks (Gulati, 1998)

The Uppsala internationalization process model. (Johanson & Vahlne, 2009)

A variety of educational methods is applied to introduce concepts and challenges of internationalization including: field studies, case studies, Oxford debate, action learning, guest speakers and workshops. Speakers will include CEOs / Managing Directors of International Business Ventures, and experts from the International Trade Center.

Case studies include: Audioteka, Nissan-Renault Alliance and Phenicoptere.

Literatura: (tylko po angielsku)

Born global companies (McDougall/ Oviatt 2000)

Multinational corporations (C Young, S Ghoshal – 2016)

Alliances and networks (Gulati, 1998)

The Uppsala internationalization process model. (Johanson & Vahlne, 2009)

Case studies suggested through eNauka e-learning platform

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Final group project essay and presentation, case study analysis

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)