Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

SHADOW – Peer to peer shadowing: A pilot project for foreign language and culture learning

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 3321-Z20F4EU+01
Kod Erasmus / ISCED: 09.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0231) Języki obce Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: SHADOW – Peer to peer shadowing: A pilot project for foreign language and culture learning
Jednostka: Katedra Italianistyki
Grupy: Całoroczne moduły edukacyjne
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: włoski
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Przedmiot dedykowany programowi:

4EU+KURSY

Skrócony opis:

4EU+ Educational project

Pełny opis:

This is a student-centered pilot project, related to the 4EU+ strategic competencies of multilingualism and critical thinking. It proposes the evaluation of an original approach to learning a foreign language-culture based on peer to peer tutoring. It combines mobile video communication with shadowing, which is an ethnographic field technique now applied to didactics of foreign languages.

Efekty uczenia się:

The expected learning outcomes are linked to two educational shortcomings in the sector, namely (1) the scarcity of opportunities for contact with natural language input in contexts of formal instruction and (2) the underdevelopment of intercultural competence in the classroom. It is expected that the students will:

- improve language communicative competence thanks to virtual immersion in natural contexts in which the foreign language is spoken;

- develop the competence of critical thinking in intercultural encounters through peer to peer tutoring.

Metody i kryteria oceniania:

-Language competence pre-test;

-Perfect attendance in online sessions;

-Written students daily agenda from online sessions;

-Language competence post-test.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)