Uniwersytet Warszawski - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Spanish/advanced level (Język hiszpański - zaawansowany)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 4219-FL202 Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Spanish/advanced level (Język hiszpański - zaawansowany)
Jednostka: Ośrodek Studiów Amerykańskich
Grupy: Przedmioty na studiach stacjonarnych II stopnia
Punkty ECTS i inne: 2.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: hiszpański
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Skrócony opis:

Poziom ponad średnio-zaawansowany (B2.1), zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Ksztacenia Językowego.

Pełny opis:

Celem kursu jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i kompetencji językowych.

Studenci rozwiną zarówną bierną (teksty ze słuchu, czytanie), jak i czynną (mówienie, pisanie) znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2.1., poprzez lektury, nagrania, video, prezentacje.

Literatura:

GENTE Nueva Edición, B2, Ed. Difusión, Barcelona, 2010.

PRISMA Fusión B1+B2. Libro del Alumno. Ed. Edinumen, Madrid, 2009.

PRISMA Fusión B1+B2. Ejercicios, Ed. Edinumen, Madrid, 2009.

Efekty uczenia się:

Po zakończeniu kursu student

WIEDZA

- zna struktury gramatyczne oraz słownictwwo odpowiadające poziomowi B2.1 według EOSKJ

- zdaje sobie sprawę z istnienia różnych rejestrów w języku hiszpańskim

- zna formy grzecznościowe stosowane w formalnej korespondencji

- zdaje sobie sprawę ze znaczenia jakie ma znajomość języka hiszpańskiego dla studiowania kultury Ameryki Łacińskiej

UMIEJĘTNOŚCI

- potrafi komunikować się w sposób poprawny i płynny, wyrażając swoją opinię na tematy potoczne oraz związane z zagadnieniami, które studiował

- potrafi napisać spójny i logiczny tekst w języku hiszpańskim na wiele tematów, (np. opis, relację, esej),

- potrafi wytłumaczyć swój punkt widzenia, prezentując wady i zalety różnych rozwiązań

- może rozmawiać w sposób płynny i spontaniczny z rodzimymi użytkownikami języka

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętnościi rozumie potrzebę ciągłego szkolenia się i rozwoju zawodowego

- potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role

- rozpoznaje i rozwiązuje problemy związane z podjętym zadaniem

Metody i kryteria oceniania:

Na końcową ocenę ma wpływ aktywność na zajęciach w ciągu roku, wywiązywanie się z prac domowych – 25%

Dwa testy śródsemestralne - 25%

Egzamin końcowy – 50%

Skala ocen:

61-69% - 3

70-74% - 3,5

75-82% - 4

83-88% - 4,5

89-94 - 5

95-100 - 5!

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-01-27
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Lektorat, 60 godzin, 15 miejsc więcej informacji
Koordynatorzy: Paulina Bojarska
Prowadzący grup: Paulina Bojarska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.