Uniwersytet Warszawski - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Nauczanie systemów i sprawności językowych B - francuski 3201-1NSJF
Semestr letni 2019/20
Konwersatorium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Nauczanie systemów i sprawności językowych B - francuski 3201-1NSJF
Zajęcia Semestr letni 2019/20 (2019L) (w trakcie)
Konwersatorium (KON), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każda środa, 9:45 - 11:15
sala 01.073
Gmach Wydziału Neofilologii cz. I - Dobra 55 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań:
2020-06-03 09:45 : 11:15 sala 01.073
Gmach Wydziału Neofilologii cz. I - Dobra 55
2020-06-10 09:45 : 11:15 sala 01.073
Gmach Wydziału Neofilologii cz. I - Dobra 55
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 17
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Zuzanna Dzięgielewska-Pecyńska
Literatura:

- Conseil de l ;Europe, Cadre Europeen des Langues Vivantes, 2002, Conseil de l;Europe, Strasbourg/Didier

- Courtillon, J., 2003, Elaborer un cours de FLE, Hachette, Paris

- Łuczak-Łomża, A., Metera-Debaene, E., 2002, „Zanim wybierzesz podręcznik Metody oceniania materiałów do nauki języków obcych, Fraszka edukacyjna, Warszawa

- Komorowska H., 2001, Metodyka Nauczania Języków Obcych. Warszawa: Fraszka Edukacyjna Sp. z o.o.

- Komorowska-Janowska, H.,/pod red/, 2002, Ewaluacja w nauce języka obcego, wyd. UwB, Białystok

-- Komorowska, H., /pod red/, 2009, Skuteczna nauka języka obcego, CODN, Warszawa

- Komorowska H., 2012, Podstawy metodyki nauczania języków obcych, Warszawa

- Pfeiffer W., 2001, Nauka języków obcych: Od praktyki do praktyki, Poznań

-- Podstawa programowa do nauczania języków obcych, szkoła podstawowa, 2018, MEN

- Siek-Piskozub,T., 2001, Uczyć się bawiąc. Strategie ludyczne na lekcjach języków obcych, PWN, Warszawa

-Vanthier, H., 2009, L’enseignemnet aux enfants en classe de langue”, CLE International, Paris

- Wilczyńska W., 2005, Introduction a la didactique du francais langue etrangere, Flair, Poznań

-"Języki Obce w Szkole",

- Etude de Linguistique Appliquee

- Le Francais dans le Monde

Zakres tematów:

- planowanie i organizacja pracy na lekcji języka obcego w szkole podstawowej /klasy IV-VIII/

-rozwijanie poszczególnych kompetencji językowych

- nauczanie słownictwa

- nauczanie struktur gramatycznych

- ewaluacja kompetencji językowych – portfolio

- wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu języków obcych w szkole podstawowej

Metody dydaktyczne:

Stosowane są metody podające, aktywizujące i problemowe.

Metody i kryteria oceniania:

Wymagania dotyczące zaliczenia przedmiotu /czerwiec i wrzesień/:

Obowiązkowa obecność na zajęciach (dozwolone są dwie nieobecności)

Przygotowanie i przeprowadzenie mikrolekcji

Opracowanie dossier na zakończenie semestru (ocena z dossier stanowi 100% oceny końcowej)

Kryteria oceny dossier :

- bardzo dobry - uwzględnione i opracowane poprawnie wszystkie części dossier w tym wstęp i zakończenie

- dobry plus - uwzględnione i opracowane poprawnie wszystkie części dossier, drobne usterki językowe lub drobne usterki we wstępie/zakończeniu

- dobry – uwzględnione i opracowane poprawnie wszystkie części dossier, drobne usterki językowe i drobne usterki we wstępie lub zakończeniu

- dostateczny plus – drobne usterki językowe i drobne usterki w części podstawowej dossier

- dostateczny – usterki językowe, drobne usterki we wstępie/zakończeniu oraz drobne usterki w części podstawowej dossier

Uwagi:

Dydaktyka języka francuskiego w klasach IV -VIII szkoły podstawowej"

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.