Wczesne nauczanie języka B rosyjskiego [3200-L2-WNJBR]
Semestr letni 2020/21
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Wczesne nauczanie języka B rosyjskiego [3200-L2-WNJBR] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2020/21 [2020L]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 2 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Janina Pietraszkiewicz |
Literatura: |
Iluk J., 2002, Jak uczyć małe dzieci języków obcych?, Katowice: Wydawnictwo Gnome. Języki obce w szkole – Wybrane artykuły Kotarba M., 2007, Przedszkolak, język obcy i ...Ty. Metodyka nauczania języków obcych w przedszkolach, Pułtusk: Wyd. Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora. Wczesnoszkolne nauczanie języków obcych, 2009, Dorota Sikora-Banasik (Red.), Warszawa: CODN. |
Zakres tematów: |
Język obcy w edukacji przedszkolnej; Zintegrowany język obcy jako element edukacji wczesnoszkolnej; Programy i materiały nauczania; Zasady podejścia dydaktycznego, metod, technik pracy w nauczaniu wczesnoszkolnym; Kształtowanie sprawności receptywnych i produktywnych; Środki dydaktyczne i technologie informacyjno-komunikacyjne w nauczaniu wczesnoszkolnym; Zasady pracy z dziećmi trudnymi i z dysfunkcjami. |
Metody dydaktyczne: |
Praca indywidualna, praca w grupach, praca w parach, burza mózgów, obserwacja nagranej lekcji, inscenizacja, gry dydaktyczne, dyskusja. |
Metody i kryteria oceniania: |
Forma zaliczenia: Egzamin – na ocenę składa się średnia ocen za: - 20% aktywne uczestnictwo na zajęciach i na forum; - 20%prezentacja lekcji języka rosyjskiego z zastosowaniem wybranych materiałów glottodydaktycznych do nauki języka rosyjskiego; - 60% odpowiedź ustna. |
Uwagi: |
TTSD W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej zajęcia będą odbywać się przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość, najprawdopodobniej Google Classroom oraz innych zalecanych przez UW. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.