Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nauczanie systemów i sprawności językowych języka C - angielski [3200-M1-NSSJCA] Semestr letni 2020/21
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Nauczanie systemów i sprawności językowych języka C - angielski [3200-M1-NSSJCA]
Zajęcia: Semestr letni 2020/21 [2020L] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 11:30 - 13:00
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Piotr Romanowski
Literatura:

1/ Harmer J. 2008. The Practice of English Language Teaching – Longman Pearson

2/ Harmer J. 2012. How to teach English – Longman Pearson

3/ Gower R., D. Phillips & S. Walters Teaching Practice – A handbook for teachers in training – Macmillan

4/ Scrivener, J. 2010. Learning Teaching – Macmillan

5/ Dakowska, M. 2002. Teaching English as a Foreign Language – A Guide for Professionals – PWN

6/ Brown, H. D. 1998. Principles of Language Learning and Teaching – Longman Pearson

7/ Larsen-Freeman D. 1999. Techniques and Principles in Language Teaching – OUP

8/ Williams, M. & R. L. Burden 2004. Psychology for Language Teachers – CUP

Zakres tematów:

1. Nauczanie sprawności produktywnych: mówienie i pisanie

2. Nauczanie sprawności receptywnych: czytanie i słuchanie

3. Nauczanie gramatyki

4. Nauczanie słownictwa

5. Nauczanie wymowy

6. Nauczanie aspektów kultury

7. Piosenki i gry w nauczaniu języków obcych

8. Obserwacja i planowanie lekcji

9. Testowanie i ewaluacja

10. Poprawa błędów

11. Autonomia ucznia

12. Rozwój zawodowy nauczyciela

13. Nauczanie komunikatywne języka

14. Nauczanie języka w oparciu o zadania i treści

15. Zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe

16. Metoda projektu

17. Portfolio językowe

Metody dydaktyczne:

Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, zadania, pytania i odpowiedzi, analiza przypadku, projekty, przygotowanie prezentacji.

Metody pracy: zajęcia w grupie/praca indywidualna, praca w parach, dyskusje, prace pisemne.

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem uzyskania zaliczenia jest regularna obecność (20% oceny), uczestnictwo w dyskusji (30%) oraz przygotowanie krótkich prezentacji (50%). Kryteria oceniania:

60%-70% = 3

71%-76% = 3+

77%-83% = 4

84%-89% = 4+

90%-100% = 5

Uwagi:

TTS

W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej zajęcia będą się odbywać przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość, najprawdopodobniej Google Meet oraz innych zalecanych przez UW.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)