Proseminarium licencjackie - j. angielski [3200-L3-0PSLA]
Semestr zimowy 2022/23
Proseminarium,
grupa nr 3
Przedmiot: | Proseminarium licencjackie - j. angielski [3200-L3-0PSLA] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Proseminarium [PSEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Alisa Masiejczyk | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Dakowska, Maria. Current Controversies in Foreign Language Didactics. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2003. Doughty, Catherine J. and Michael H. Long. The Handbook of Second Language Acquisition. Blackwell Publishing Ltd, 2003. Ellis, Rod. The Study of Second Language Acquisition. Oxford: Oxford University Press, 2008. Ellis, Rod. Understanding Second Language Acquisition. Oxford: Oxford University Press, 2015. Gębal, Przemysław Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, Warszawa 2019. Komorowska, Hanna. Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2004. Mackey, Alison and Susan M. Gass Research methods in second language acquisition : a practical guide. Wiley-Blackwell, 2012. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Celem zajęć jest przygotowanie studentów do pisania pracy licencjackiej z metodyki nauczania języka angielskiego. - Zasady pisania prac dyplomowych, prawidłowe korzystanie ze źródeł przy jednoczesnym unikaniu plagiatu - Ogólne zasady pisania prac naukowych w języku angielskim (+ ćwiczenia) - Wybór obszaru i tematu badawczego - Sformułowanie pytania badawczego - Dobór literatury, opracowanie wstępnego przeglądu literatury, - Metodologia: przegląd wybranych metod i źródeł - Opracowanie wyników analiz, badań, wnioski. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wykłady, dyskusja, analiza tekstów źródłowych, prezentacje, konwencje pisania prac naukowych (cytaty, struktura pracy dyplomowej), praca indywidualna i konsultacje |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- obecność na zajęciach (dopuszczalne dwie nieobecności) - aktywny udział w zajęciach, czytanie lektur - krótka prezentacja Pod koniec 1. semestru należy złożyć: - proponowany tytuł pracy licencjackiej - wstępna bibliografia (10 pozycji) - 1 strona z definicjami Punktacja dla oceny wykonanych zadań: 60%-69,9% = 3 70%-74,9% = 3+ 75%-84,9% = 4 85%-89,9% = 4+ 90%-100% = 5 Zaliczenie na ocenę |
||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
dr A. Masiejczyk (obowiązuje rejestracja) Tytuł: Procesy komunikacyjne w dydaktyce języka angielskiego Proseminarium dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela, którzy są zainteresowani badaniami związanymi opracowywaniem materiałów, technologią i komunikacją w klasie, itp. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.