Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Proseminarium licencjackie - j. angielski [3200-L3-0PSLA] Semestr zimowy 2022/23
Proseminarium, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Proseminarium licencjackie - j. angielski [3200-L3-0PSLA]
Zajęcia: Semestr zimowy 2022/23 [2022Z] (zakończony)
Proseminarium [PSEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 15:00 - 16:30
sala 01.061
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 11
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Alisa Masiejczyk
Literatura:

Dakowska, Maria. Current Controversies in Foreign Language Didactics. Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2003.

Doughty, Catherine J. and Michael H. Long. The Handbook of Second Language Acquisition. Blackwell Publishing Ltd, 2003.

Ellis, Rod. The Study of Second Language Acquisition. Oxford: Oxford University Press, 2008.

Ellis, Rod. Understanding Second Language Acquisition. Oxford: Oxford University Press, 2015.

Gębal, Przemysław Dydaktyka języków obcych. Wprowadzenie, Warszawa 2019.

Komorowska, Hanna. Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2004.

Mackey, Alison and Susan M. Gass Research methods in second language acquisition : a practical guide. Wiley-Blackwell, 2012.

Zakres tematów:

Celem zajęć jest przygotowanie studentów do pisania pracy licencjackiej z metodyki nauczania języka angielskiego.

- Zasady pisania prac dyplomowych, prawidłowe korzystanie ze źródeł przy jednoczesnym unikaniu plagiatu

- Ogólne zasady pisania prac naukowych w języku angielskim (+ ćwiczenia)

- Wybór obszaru i tematu badawczego

- Sformułowanie pytania badawczego

- Dobór literatury, opracowanie wstępnego przeglądu literatury,

- Metodologia: przegląd wybranych metod i źródeł

- Opracowanie wyników analiz, badań, wnioski.

Metody dydaktyczne:

wykłady, dyskusja, analiza tekstów źródłowych, prezentacje, konwencje pisania prac naukowych (cytaty, struktura pracy dyplomowej), praca indywidualna i konsultacje

Metody i kryteria oceniania:

- obecność na zajęciach (dopuszczalne dwie nieobecności)

- aktywny udział w zajęciach, czytanie lektur

- krótka prezentacja

Pod koniec 1. semestru należy złożyć:

- proponowany tytuł pracy licencjackiej

- wstępna bibliografia (10 pozycji)

- 1 strona z definicjami

Punktacja dla oceny wykonanych zadań:

60%-69,9% = 3

70%-74,9% = 3+

75%-84,9% = 4

85%-89,9% = 4+

90%-100% = 5

Zaliczenie na ocenę

Uwagi:

dr A. Masiejczyk (obowiązuje rejestracja)

Tytuł: Procesy komunikacyjne w dydaktyce języka angielskiego

Proseminarium dla studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela, którzy są zainteresowani badaniami związanymi opracowywaniem materiałów, technologią i komunikacją w klasie, itp.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)