Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kształcenie kompetencji komunikacyjnych języka B - niemiecki, poz.4 [3200-L3-0KKKBN4] Rok akademicki 2022/23
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Kształcenie kompetencji komunikacyjnych języka B - niemiecki, poz.4 [3200-L3-0KKKBN4]
Zajęcia: Rok akademicki 2022/23 [2022] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Terminy i miejsca: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 11:30 - 13:00
sala Z.613
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
każdy czwartek, 15:00 - 16:30
sala Z.516
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Agnieszka Dickel
Literatura:

1.) Backhaus, Anke; Sander, Ilse; Skrodzki, Johanna, „Mittelpunkt B2/C1. Intensivtrainer schriftlicher und mündlicher Ausdruck - Textsorten für Studium und Beruf”, Ernst Klett Sprachen Stuttgart, 2009.

2.) Helbig, Herhard; Buscha, Joachim, „Deutsche Grammatik. Ein Handbuch für den Ausländerunterricht“, Klett-Langenscheidt München, 2015.

3.) Helbig, Herhard; Buscha, Joachim, „Übungsgrammatik Deutsch“, Klett-Langenscheidt München, 2015.

4.) Pospiech, Ulrike, „Wie schreibt man wissenschaftliche Arbeiten?“, Dudenverlag Berlin, 2017.

5.) Quasthoff, Uta, Entwicklung der mündlichen Kommunikationskompetenz, w: Becker-Mrotzek (wyd.), „Mündliche Kommunikation und Gesprächsdidaktik“, Schneider Verlag Hohengehren Baltmannsweiler, 84-100, 2009.

6.) Pohl, Thorsten, Entwicklung der Schreibkompetenz, w: Feilke, Helmuth; Pohl, Thorsten (wyd.), „Schriftlicher Sprachgebrauch. Texte verfassen“, Schneider Verlag Hohengehren Baltmannsweiler, 101-140, 2014.

Metody dydaktyczne:

Metody dydaktyczne podające: opis, pogadanka, objaśnienia, omawianie, anegdoty, omawianie błędów;

Metody dydaktyczne poszukujące: problemowa (rozwiązywanie problemów), ćwiczeniowa oparta na wykorzystaniu różnych źródeł wiedzy, analiza tekstów źródłowych, zadania, pytania i odpowiedzi, analiza przypadku;

Metody dydaktyczne eksponujące: odgrywanie scenek i dialogów sytuacyjnych, symulacja, przygotowanie prezentacji;

Metody pracy: zajęcia w grupie/w parach/praca (domowa) indywidualna, konsultacje indywidualne, ćwiczenia (leksykalno-gramatyczne), dyskusje, słuchanie/czytanie (ze zrozumieniem), samodzielna analiza tekstu specjalistycznego; prezentacje.

Uwagi:

TTS - NX

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)