Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Językoznawstwo - Warsztat metodyczny grupowy - 4 godz. - ENG [1500-SZD-WM-JEZ-4-EN] Semestr letni 2022/23
Warsztaty, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Językoznawstwo - Warsztat metodyczny grupowy - 4 godz. - ENG [1500-SZD-WM-JEZ-4-EN]
Zajęcia: Semestr letni 2022/23 [2022L] (w trakcie)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 4
Limit miejsc: 10
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Iwona Burkacka, Magdalena Zawisławska
Literatura: (tylko po angielsku)

• Awang-Hashim, R., Kaur, A., & Valdez, N. P. (2019). Strategizing inclusivity in teaching diverse learners in higher education. Malaysian Journal of Learning and Instruction, 16(1), 105-128.

• Bidabadi, N. S., ISFAHANI, A. N., Rouhollahi, A., & Khalili, R. (2016). Effective teaching methods in higher education: requirements and barriers. Journal of advances in medical education & professionalism, 4(4), 170.

• Taneja, M. P., Safapour, M. E., & Kermanshachi, S. (2018, June). Innovative higher education teaching and learning techniques: Implementation trends and assessment approaches. In proceedings of the ASEE annual conference and exposition, Salt Lake City, UT, USA (pp. 24-27).

• Ayu, M. (2020). Online learning: Leading e-learning at higher education. The Journal of English Literacy Education: The Teaching and Learning of English as a Foreign Language, 7(1), 47-54.

• Naim, A., & Alahmari, F. (2020). Reference model of e-learning and quality to establish interoperability in higher education systems. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(02), 15-28.

• Ahea, M. (2016). The Value and Effectiveness of Feedback in Improving Students' Learning and Professionalizing Teaching in Higher Education. Journal of Education and Practice, 7(16), 38-41.

Metody dydaktyczne: (tylko po angielsku)

lectures, exercises

Metody i kryteria oceniania: (tylko po angielsku)

Conditions of crediting:

• completion of the task available on the Kampus UW platform on time (it is possible to re-approach the task during the re-sit session)

evaluation criteria:

Completing the final task available on the Kampus UW platform on time and obtaining a positive result (minimum 60% of points possible).

Uwagi:

place of the classes: Kampus UW platform (20.02.2023-20.03.2023)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 6.8.1.0-4 (2023-02-27)