Język reklamy [3302-2JR1-Z]
Semestr zimowy 2023/24
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język reklamy [3302-2JR1-Z] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 20 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Birgit Sekulski |
Literatura: |
Janich, Nina (2019): Werbesprache. Ein Arbeitsbuch.Tübingen Krammer, Lisa(2021): "Wir sind für euch da. #gemeinsamschaffenwirdas, Sonderdruck aus:Wiener Linguistische Gazette (WLG) 90 Krieger-Holy, Ulrike (2018): Werbesprache, De Gruyter Zurstiege, Gerhard (2015) Medien und WerbungSpringer Fachverlag Wiesbaden. Sowinski, Bernhard (1998): Werbung Berlin Weiler, Gabriele (2019): Das Medium Sprache in der Werbung, tradition Maresch, Ricarda, (1996): Humor in der Werbung , Diplomarbeit Bamberg Bralczyk, Jerzy /2004) Język na sprzedaż, Gdańsk |
Zakres tematów: |
Ćwiczenie (2x2h tygodniowo) podzielone jest organizacyjnie na 2 duże bloki. Pierwsza część (seminarium) zajmuje się głównie teoretycznymi aspektami głównych tematów wymienionych szczegółowo na planie pierwszego spotkania, drugi blok (ćwiczenia teoretyczne i praktyczne) koncentruje się na poznaniu praktycznych wymagań i realizacji konkretnych projektów w Warszawie (polsko-niemieckie firmy i instytucje, zrealizowane i planowane działania reklamowe). |
Metody dydaktyczne: |
Wybrane zagadnienia z zakresu szeroko pojętej języki reklamy będą omawiane w pierwszym bloku zajęć na podstawie polecanej literatury i prezentacji na lekcji. Szczególny nacisk kładziony jest na podnoszenie świadomości i klasyfikację aktualnych przykładów i trendów z języka reklamy obu krajów Praktyczny blok wydarzenia koncentruje się na wymianie doświadczeń i klasyfikacji różnych praktycznych doświadczeń. |
Metody i kryteria oceniania: |
- obecność na zajęciach (dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze), - aktywny udział w zajęciach - krótki test w połowy semestru -- pisemny lub ustny (do uzgodnienia) sprawdzian na zakończenie semestru. - Prezentacja (indywidualna lub w 2-/3-osobowej grupie konkretnego projektu praktycznego (szkic) |
Uwagi: |
Nieobecność z powodu choroby powinna być usprawiedliwiona na pierwszych zajęciach po powrocie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.