Zajęcia specjalizacyjne [3302-2ZS1spz-Z]
Semestr zimowy 2024/25
Wykład konwersatoryjny,
grupa nr 4
Przedmiot: | Zajęcia specjalizacyjne [3302-2ZS1spz-Z] | ||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(jeszcze nie rozpoczęty)
Wykład konwersatoryjny [WYK-KON], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 0 | ||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 9 | ||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Warakomska | ||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
- Michael Hofmann: Interkulturelle Literaturwissenschaft: Eine Einführung. UTB 2006. -- Carmine Gino Chiellino (HG.): Interkulturelle Literatur in der Bundesrepublik. Ein Handbuch. Stuttgart 2000, 2007. - Michael Hofmann / Iulia-Karin Patrut: Einführung in die interkulturelle Literatur. WBG 2015. - Elisabeth Vanderheiden, Claude-Helene Mayer: Handbuch Interkulturelle Öffnung. Grundlagen, Best Practice, Tools. Vandenhoeck & Ruprecht 2014. - Erol Yildiz, Marc Hill (Hg.): Nach der Migration. Postmigrantische Perspektiven jenseits der Parallelgesellschaft. transcript 2015. |
||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- społeczeństwo "postmigranckie" - literatura interkulturowa - literatura imigrantów - wzajemne postrzeganie autochtonów i ludności napływowej w Niemczech - pojęcia obcości, tożsamości, integracji, partycypacji |
||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Lektura i analiza tekstów. Dyskusja |
||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaangażowanie na zajęciach, ustna odpowiedź na ocenę. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.