Język francuski- 3 język [3321-Z2N20JF]
Rok akademicki 2025/26
Ćwiczenia,
grupa nr 1
| Przedmiot: | Język francuski- 3 język [3321-Z2N20JF] |
| Zajęcia: |
Rok akademicki 2025/26 [2025]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|
Termin i miejsce:
|
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
| Liczba osób w grupie: | 22 |
| Limit miejsc: | 25 |
| Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
| Prowadzący: | Zofia Stępińska-Kucza |
| Literatura: |
Materiały własne przygotowane przez prowadzącego na podstawie następujących podręczników i zeszytów ćwiczeń: 1) Escoufier D., Gomy C., Minh K. T., Communication progressive du français - Niveau débutant complet (A1.1), CLE International, Paris, 2018 2) Gallier T., Pratique vocabulaire A1/A2, CLE International, Paris, 2019 3) Glaud L., Lannier M., Loiseau Y, Grammaire essentielle du français, niveau A1/A2, Les Éditions Didier, Paris, 2015 4) Hirschsprung N., Tricot T., Cosmopolite 1, Hachette, 2020 5) Grégoire M, Kostucki A., Grammaire progressive du français - Niveau débutant complet, CLE International, Paris, 2017 6) Grégoire M, Merlo G., Grammaire progressive du français - Niveau débutant, CLE International, Paris, 1997 7) Miquel C., Vite et bien 1, A1/A2, Cle International, 2018 8) Miquel C., Vocabulaire progressif du français - Niveau débutant (A1), CLE International, Paris, 2017 9) Spérandio C., Edito A1, Didier, 2022 10) Vocabulaire progressif du français - Niveau débutant complet (A1.1), ouvrage collectif, CLE International, Paris, 2017 |
| Zakres tematów: |
1) Podstawowe informacje o sobie i innych (dane osobowe, narodowość, zawód, data urodzenia, adres, etc.); 2) Zakupy i usługi, produkty spożywcze, restauracja; 3) Funkcjonowanie w życiu codziennym: plan dnia, akceptacja / odmowa zaproszenia, pozyskiwanie i podawanie informacji; 4) Zainteresowania i czas wolny; 5) Rodzina; 6) Codzienna rutyna, prace domowe; 7) Podróże, lokalizacja, transport; wskazywanie drogi; 8) Zabytki, kultura Francji; 9) Biografia; 10) Opis osoby: wygląd,, charakter. |
| Metody dydaktyczne: |
1) Praca w parach i małych grupach 2) Ćwiczenia interakcyjne 3) Odgrywanie scenek sytuacyjnych 4) Mikronauczanie (krótki materiał audiowizualny + quiz sprawdzający) 5) Metoda projektowa 6) Ćwiczenia fonetyczne |
| Metody i kryteria oceniania: |
1) Ocena ciągła: a) bieżące przygotowanie do zajęć (wykonywanie prac domowych i zadań w ramach mikronauczania) b) aktywność podczas zajęć (uczestnictwo w zadaniach indywidualnych, w parach i grupowych rozwijających poszczególne kompetencje językowe) 2) Pisemne testy kontrolne 3) Kontrola obecności 4) Test końcowy (pisemny) Warunkiem zaliczenia zajęć jest uczestnictwo w min. 60% zajęć. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.