Przedmioty bloku pedagogicznego Wydziału Geografii, studia magisterskie (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Geografii i Studiów Regionalnych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021L - Semestr letni 2021/22 2022L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2021L | 2022L | |||||
1900-3-DG3-C-PED |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przygotowanie studentów, przyszłych nauczycieli, do nauczania przedmiotu Geografia na III etapie edukacji. Przedstawione będą podstawowe koncepcje dydaktyczne i założenia programowe realizacji tego przedmiotu. Główny nacisk zostanie położony na kształcenie umiejętności tworzenia warsztatu pracy nauczyciela geografii. |
|
||
1900-3-DG3-W-PED |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przygotowanie studentów, przyszłych nauczycieli, do nauczania przedmiotu Geografia na III etapie edukacji. Przedstawione będą podstawowe koncepcje dydaktyczne i założenia programowe realizacji tego przedmiotu. Główny nacisk zostanie położony na kształcenie umiejętności tworzenia warsztatu pracy nauczyciela geografii. |
|
||
2300-ZNP/G-PIII |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem jest wprowadzenie studenta w podstawowe zagadnienia teorii edukacji (problemy współczesnego wychowania, nowoczesnej dydaktyki) w odniesieniu do III etapu edukacyjnego; |
|
||
1900-3-PS3EE-PED |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na zajęciach student nabywa umiejętności postrzegania uczniów poprzez ich różnice indywidualne, obejmujące m.in. osobowość, charakter, temperament, inteligencję oraz własne wybory życiowe. |
|
||