Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologia ekonomiczna (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Psychologii)

Jednostka: Wydział Psychologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Psychologia ekonomiczna
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
2023L - Semestr letni 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z 2023L
2500-PL-PS-SP311-25 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Podczas tego kursu studenci poznają czynniki psychologiczne i ekonomiczne oddziałujące na wybory finansowe, w szczególności na decyzje oszczędnościowe, inwestycyjne, hazardowe, pożyczkowe/kredytowe oraz ubezpieczeniowe. Uwzględnione zostaną zarówno względnie stałe w czasie czynniki indywidualne jak również czynniki sytuacyjne wewnętrzne oraz zewnętrzne.

Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP311-23 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs przedstawiający podstawowe zagadnienia i mechanizmy w ekonomii, przede wszystkim na poziomie mikroekonomii, ale zawierający również elementy makroekonomii. Kurs ma na celu pokazanie studentom świata finansowego widzianego oczami ekonomisty poprzez przybliżenie podstawowych pojęć, modeli, założeń, zależności mikro i makroekonomicznych.

Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP311-22 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP311-14 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia poświęcone są prezentacja podstawowej wiedzy na temat nieefektywnych i efektywnych strategii i taktyk negocjacyjnych, dynamiki procesu negocjacyjnego, trudnych sytuacji negocjacyjnych oraz psychologicznych zjawisk zachodzących w trakcie negocjacji.

Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP311-13 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Seminarium - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia adresowane są do studentów zainteresowanych problemami socjalizacji ekonomicznej. W trakcie seminarium zostanie omówiony szczegółowo proces formowania się świadomości ekonomicznej oraz podejmowania działań ekonomicznych. Prezentowane badania będą dotyczyły prób określenia stadiów narastania kompetencji dzieci w sferze ekonomicznej, wpływu na świadomość ekonomiczną różnorodnych czynników (m. in. płeć, poziom ekonomiczny rodziny, środowisko), oraz rozumienia pojęć związanych z ekonomicznym funkcjonowaniem społeczeństwa i jego instytucji.

Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP11-03 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Seminarium - 15 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP11-02 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem kursu jest przedstawienie uczestnikom podstaw działań marketingowych i komunikacji z klientem/konsumentem i działań z zakresu Public Relations, ich skuteczności, budowania strategii, tradycyjnych i nowoczesnych form.

Strona przedmiotu
2500-PL-PS-SP11-01 brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Seminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania, realizowania oraz analizowania marketingowych badań ilościowych. Podczas zajęć studenci będą uczestniczyli w kolejnych etapach badania sondażowego, którego celem będzie odpowiedź na konkretny problem marketingowy lub społeczny.

Podczas kursu studenci będą pracowali w grupach projektując ankietę badawczą, zbierając dane, analizując wyniki, przygotowując raport z badania a także prezentując jego wyniki.

Zajęcia będą miały charakter praktyczny.

Strona przedmiotu
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)