Przedmioty w rejestracji Rejestracja na seminaria licencjackie; NZ1-AD 2200-2021-sem.lic
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
2200-8I007 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przygotowanie przez studenta pracy dyplomowej na temat mieszczący się w zakresie problematyki będącej przedmiotem seminarium. W szczególności będą one służyły zaznajomieniu studentów z metodyką badań w zakresie niezbędnym do przygotowania pracy dyplomowej oraz z zasadami jej konstruowania. Zajęcia będą prowadzone przede wszystkim w formie w dyskusji na temat poszczególnych części pracy przygotowywanych przez studenta zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z promotorem pracy. W ramach seminarium odbywały się będą również konsultacje dotyczące badań własnych prowadzonych przez studenta. |
|
||
2200-8I001 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2200-8I006 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2200-8I002 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2200-8I005 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2200-8I003 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia zmierzają do jednoczesnej realizacji dwóch celów: - pogłębienia wiedzy o prawie socjalnym obejmującym ubezpieczenia społeczne i stale rozszerzane inne systemy świadczeń o charakterze socjalnym oraz zdobycia umiejętności w zakresie praktycznego jej zastosowania, a także - uzyskania lub utrwalenia umiejętności pomocnych w przygotowaniu pracy o charakterze naukowym; wyboru tematu i opracowania pracy licencjackiej. |
|
||
2200-8I004 |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||