Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE II STOPNIA 2 semestr, 1 rok (PRMM) 2700-M-DM-D2-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023L | |||||
2700-M-DM-D2JWPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
CELE ZAJĘĆ: 1. Osiągnięcie umiejętności komunikowania się na piśmie i w mowie z różnorodnymi grupami docelowymi, 2. Wykształcenie umiejętności dostosowania komunikatu do grupy docelowej (wewnętrznej czy zewnętrznej), 3. Uzyskanie umiejętności efektywnego doboru metod i form komunikacji do wyznaczonego celu biznesowego/ wizerunkowego. WIEDZA PRZEKAZYWANA NA ZAJĘCIACH z tego przedmiotu wprowadza systematycznie studentów w temat, uczy podstawowych zasad formułowania komunikatów wspierających cele biznesowe z zakresu PR. |
|
|||
2700-M-DM-D2PRIN-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają za zadanie zaznajomić studentów z zagadnieniem wykorzystania nowych mediów we współczesnym komunikowaniu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania ich w strategiach public relations podmiotów gospodarczych, społecznych i politycznych. Zagadnienia związane z użyciem nowych mediów w public relations przedstawiane są w formie omówienia i analizy przypadków korzystania z nowoczesnych form komunikacji przez określone podmioty i organizacje. |
|
|||
2700-M-DM-D2PRPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Indywidualna praca na osobnych komputerach w programie Photoshop z zakresu projektowania znaku graficznego, akcydensów, kompozycji typograficznych. Projektowanie plakatów typograficznych. Projektowanie graficznych plakatów teatralnych |
|
|||
2700-M-DM-D2PROS-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-M-DM-D2STPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu rozwinięcie praktycznych umiejętności studentów w opracowaniu strategii i w planowaniu działań public relations (PR). Studenci przejdą pełny proces opracowania strategii i planowania PR na przykładzie wybranych organizacji, firm i instytucji. Zajęcia będą obejmować zadania wykonywane przez menedżerów PR (w odróżnieniu od techników): ustalenie strategicznych celów organizacji i instytucji, ich relacji z otoczeniem, określenie interesariuszy i rodzajów publiczności, ich opinii o kliencie, jego reputacji i problemów do rozwiązania, sformułowanie strategii PR, planów działań i harmonogramów. Zajęcia będą miały przede wszystkim charakter warsztatowy, a większość zadań zostanie wykonana w ramach pracy własnej (indywidualnie i w zespołach). Studenci będą przygotowywać materiały głównie w domu, choć koncepcje i pomysły będą dyskutowane w trakcie zajęć. |
|
|||
2700-M-DM-D2TEPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład ma charakter teoretyczno-praktyczny. Jego głównym zadaniem jest przygotowanie do przeprowadzenia analizy teoretycznej na potrzeby pracy dyplomowej z zakresu public relations. W tym celu uczestnik zapoznaje się z zasadami krytycznego myślenia w nauce i poznaje wiedzę na temat teorii public relations i wartościowe źródła wiedzy naukowej na temat PR. Uczy się również przygotowywać analizy teoretyczne i prezentować je publicznie. |
|
|||
2700-M-DM-D2WSMM-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu omówienie marketingu prowadzonego przez środki przekazu z uwzględnieniem kondycji (finansowej, etycznej) mediów oraz całej branży medialnej. Celem jest też wskazania podmiotowości mediów oraz tego, w jaki sposób zarządzają one swoim produktem, ceną, dystrybucją i promocją. |
|
|||