Przedmioty w rejestracji Rejestracje na zajęcia dla I roku licencjat stacjonarne 3105-2022Llic1
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022L - Semestr letni 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2022L | |||||
3105-AT-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course explores the significance of translations of artistic forms and motifs across the Early modern world. Until recently most scholars placed their efforts on identifying influences stimulating creation of visually similar art in different locations. Presently the term influence itself was subject to revision, followed by the rejection of its implied straightforward direction of any artistic connection. Instead, arguably, more useful term ‘translation’ had been introduced to define transregional artistic solutions and interactions. |
|
||
3105-DWO-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematem wiodącym konwersatorium będzie dialog odbiorcy z obrazem, który to dialog w specyficznych przypadkach mógł przerodzić się w interakcję. |
|
||
3105-GE-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
3105-ITP-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Konwersatorium na temat malarstwa ikonowego, jego technologii, ikonografii i praktyk warsztatowych. Zajęcia będą się odbywały w MNW. |
|
||
3105-SZODM-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest rozważenie różnych funkcji marginaliów średniowiecznych rękopisów, poczynając dekoracji, poprzez proste, niekiedy dowcipne lub dosadne, wskazówki dla czytelnika, po erudycyjne „komentarze” do tekstu lub zasadniczego cyklu ilustracji. |
|
||
3105-SZSW-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia będą poświęcone kształtowaniu się pojęć estetycznych społeczeństw pradziejowych i wytwarzanej przez nie plastyki i zdobnictwa, od początków pradziejów do początków wczesnego średniowiecza. Szczególną rolę będzie odgrywało pytanie, jaką rolę odgrywały oddziaływania cywilizacji śródziemnomorskiej. |
|
||
3105-SMM-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia o poświęcone ćwiczeniu umiejętności opisu, analizy i interpretowania wybranych zjawisk i dzieł malarstwa późnośredniowiecznego XIV – pocz. XVI wieku, na postawie zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie. |
|
||
3105-WHS-CW |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ćwiczenia z technik i terminologii architektury służą utrwaleniu i praktycznemu wykorzystaniu wiedzy zdobytej na wykładzie. |
|
||
3105-WDHSCW |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest pogłębienie znajomości historii i terminologii technik sztuk plastycznych zdobytej na wykładach poprzez analizę tekstów źródłowych i literatury o materiałach i technikach artystycznych oraz spotkania ze specjalistami zajmującymi się konkretnymi technikami artystycznymi. |
|
||
3105-ZNRZ-K |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia w formie konwersatorium, których celem jest zapoznanie studentów z różnorodnymi aspektami oddziaływania rycin na dzieła rzemiosła artystycznego, a także przedstawienie na wybranych przykładach innych zależności między tymi dziedzinami sztuki od XVI do początków XVIII wieku. Zarówno szeroko zakrojone ramy czasowe, jak i dobór case studies z różnych dziedzin rzemiosła artystycznego pozwolą na przegląd rozmaitych praktyk warsztatowych związanych z używaniem rycin. |
|
||