(in Polish) (A) Dydaktyka Szkoły Wyższej – wykład
General data
Course ID: | 0000-SZD-DSW-A-Ch |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | (A) Dydaktyka Szkoły Wyższej – wykład |
Organizational unit: | University of Warsaw |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Mode: | Remote learning |
Short description: |
(in Polish) 10 godz. wykłady online oraz praca na materiałach zamieszczonych online. Spotkania w czasie rzeczywistym: WTOREK 20. 10. 2020: Topic: Dydaktyka Szkoły Wyższej - spotkanie 1 Time: Oct 20, 2020 10:30 AM Warsaw Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/84585466920?pwd=ZUZyNnI0YTZ3QnBHMG1vbTVXRVZGdz09 Meeting ID: 845 8546 6920 Passcode: 456136 PIĄTEK 23. 10. 2020: Topic: Dydaktyka Szkoły Wyższej - spotkanie 2 Time: Oct 23, 2020 12:30 PM Warsaw Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/88634445873?pwd=N2VyTzVsZWlpNkZRY1BKRzQwdzYydz09 Meeting ID: 886 3444 5873 Passcode: 543924 stosowane metody dydaktyczne Wykład, pokaz, film |
Full description: |
(in Polish) Na wykładzie omówione zostaną następujące zagadnienia: • Dydaktyka - podstawy, cele kształcenia, proces nauczania-uczenia się • Metody nauczania: podające, aktywizujące, eksponujące, praktyczne i problemowe. • Gamifikacja (grywalizacja) zajęć w dydaktyce szkoły wyższej. |
Bibliography: |
(in Polish) • Cz. Kupisiewicz, Dydaktyka ogólna, Impuls 2012 • M. V. Covington, K. M. Teel, Motywacja do nauki, Wydawnictwo GWP, 2004 • E. Brudnik, A. Moszyńska, B. Owczarska, Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie – przewodnik po metodach aktywizujących, Wydawnictwo Jedność 2010 • G. Petty, Nowoczesne nauczanie, Wydawnictwo GWP 2013 • W. Okoń Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej, Wydawnictwo Akademickie Żak 2003 |
Learning outcomes: |
(in Polish) • Potrafi komunikować się na tematy specjalistyczne w stopniu umożliwiającym aktywne uczestnictwo w międzynarodowym środowisku naukowym. • Potrafi planować zajęcia lub grupy zajęć i realizować je z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi. • Potrafi tworzyć sytuacje dydaktyczne motywujące studentów do nauki i pracy nad sobą, analizować ich skuteczność oraz modyfikować działania w celu uzyskania pożądanych efektów kształcenia. • Potrafi adekwatnie dobierać i tworzyć materiały i środki, w tym z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej, oraz metody pracy w celu samodzielnego projektowania i efektywnego realizowania działań dydaktycznych. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu Regularna analiza materiału umieszczanego na platformie edukacyjnej. zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego) Wypełnienie formularzy ankietowych metody weryfikacji efektów uczenia się test kryteria oceniania Wypełnienie formularzy ankietowych i uzyskanie ponad 60% z testu. |
Copyright by University of Warsaw.