University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) (C) Projektowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych online dla osób dorosłych z wykorzystaniem teorii ELT D. Kolba

General data

Course ID: 0000-SZD-DSW-C-Mar
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: (C) Projektowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych online dla osób dorosłych z wykorzystaniem teorii ELT D. Kolba
Organizational unit: University of Warsaw
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Type of course:

obligatory courses

Mode:

Remote learning

Short description: (in Polish)

10 godz. warsztat

stosowane metody dydaktyczne: mini wykład, praca w grupach

Full description: (in Polish)

- ELT w praktyce

- Zasady projektowania zajęć dydaktycznych

- Ja przed kamerą

- Budowanie autorytetu online

Bibliography: (in Polish)

- Kolb, D. A. (2014). Experiential learning: Experience as the source of learning and development. FT press.

- Kolb, A. Y., & Kolb, D. A. (2009). The Learning Way: Meta-cognitive Aspects of Experiential Learning. Simulation& Gaming, 40(3), 297–327. https://doi.org/10.1177/1046878108325713

- Kolb, D.A. (2013), The Kolb Learning Style Inventory 4.0: Guide to Theory, Psychometrics, Research & Applications

- Kolb, D.A. (2018), Eight important things to know about The Experiential Learning Cycle,(2018):https://www.researchgate.net/publication/330993292_2018_kolb_and_Kolb_8_things_learning_cycle_AEL_reprint_40-3

- Kolb, D.A. (2013), The Kolb Learning Style Inventory 4.0: Guide to Theory, Psychometrics, Research & Applications

- Czernecka M., Hyla M., Łais S. (2016), Projektowanie efektywnych szkoleń, Warszawa 2016.

- Dirksen J. (2017), Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne, Gliwice.

- Holwek J. (2017), Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu, Gliwice 2017.

Learning outcomes: (in Polish)

Po zakończeniu zajęć student:

• Posiada niezbędną wiedzę na temat ExperientialLearning Theory (ELT) Davida Kolba

• Potrafi planować i prowadzić zajęcia dydaktyczne online z wykorzystaniem cyklu D. Kolba

• Zna metody i narzędzia dydaktyczne wzbudzające zaangażowanie i sprzyjające efektywnej nauceonline

• Zna zasady kreowania własnego wizerunku w pracy dydaktycznej online

• Potrafi samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu: 80% obecności

zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego): przygotowanie planu 45min. zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem cyklu D. Kolba.

metody weryfikacji efektów uczenia się: w trakcje zajęć warsztatowych uczestnicy będą wykonywali zadania umożliwiające wykorzystanie zdobytej wiedzy i zastosowanie jej w dydaktyce dorosłych.

kryteria oceniania: zaliczenie

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)