(in Polish) (C) Projektowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych online dla osób dorosłych z wykorzystaniem teorii ELT D. Kolba
General data
Course ID: | 0000-SZD-DSW-C-Mar |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | (C) Projektowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych online dla osób dorosłych z wykorzystaniem teorii ELT D. Kolba |
Organizational unit: | University of Warsaw |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Mode: | Remote learning |
Short description: |
(in Polish) 10 godz. warsztat stosowane metody dydaktyczne: mini wykład, praca w grupach |
Full description: |
(in Polish) - ELT w praktyce - Zasady projektowania zajęć dydaktycznych - Ja przed kamerą - Budowanie autorytetu online |
Bibliography: |
(in Polish) - Kolb, D. A. (2014). Experiential learning: Experience as the source of learning and development. FT press. - Kolb, A. Y., & Kolb, D. A. (2009). The Learning Way: Meta-cognitive Aspects of Experiential Learning. Simulation& Gaming, 40(3), 297–327. https://doi.org/10.1177/1046878108325713 - Kolb, D.A. (2013), The Kolb Learning Style Inventory 4.0: Guide to Theory, Psychometrics, Research & Applications - Kolb, D.A. (2018), Eight important things to know about The Experiential Learning Cycle,(2018):https://www.researchgate.net/publication/330993292_2018_kolb_and_Kolb_8_things_learning_cycle_AEL_reprint_40-3 - Kolb, D.A. (2013), The Kolb Learning Style Inventory 4.0: Guide to Theory, Psychometrics, Research & Applications - Czernecka M., Hyla M., Łais S. (2016), Projektowanie efektywnych szkoleń, Warszawa 2016. - Dirksen J. (2017), Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne, Gliwice. - Holwek J. (2017), Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu, Gliwice 2017. |
Learning outcomes: |
(in Polish) Po zakończeniu zajęć student: • Posiada niezbędną wiedzę na temat ExperientialLearning Theory (ELT) Davida Kolba • Potrafi planować i prowadzić zajęcia dydaktyczne online z wykorzystaniem cyklu D. Kolba • Zna metody i narzędzia dydaktyczne wzbudzające zaangażowanie i sprzyjające efektywnej nauceonline • Zna zasady kreowania własnego wizerunku w pracy dydaktycznej online • Potrafi samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu: 80% obecności zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego): przygotowanie planu 45min. zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem cyklu D. Kolba. metody weryfikacji efektów uczenia się: w trakcje zajęć warsztatowych uczestnicy będą wykonywali zadania umożliwiające wykorzystanie zdobytej wiedzy i zastosowanie jej w dydaktyce dorosłych. kryteria oceniania: zaliczenie |
Copyright by University of Warsaw.