(in Polish) Zajęcia online na platformie Kampus (szkolenie podstawowe) – ZIP
General data
Course ID: | 0508-ZOPK-OG-ZIP |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Zajęcia online na platformie Kampus (szkolenie podstawowe) – ZIP |
Organizational unit: | (in Polish) Biuro Programu ZIP i Innowacji Dydaktycznych |
Course groups: |
(in Polish) Przedmioty ogólnouniwersyteckie w ramach ZIP dla doktorantów |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Type of course: | general courses |
Prerequisites (description): | (in Polish) Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie i podpisanie (przed zajęciami) Deklaracji uczestnika/uczestniczki projektu i Oświadczenia uczestnika/uczestniczki projektu. Rezygnacja z udziału w zajęciach w trakcie ich trwania wiąże się ze zwrotem kosztów żetonów ZIP wykorzystanych do rejestracji na zajęcia. |
Mode: | Remote learning |
Short description: |
(in Polish) Uwaga! Zajęcia ruszą przy grupie min. 8 osób. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie i podpisanie (przed zajęciami) Deklaracji uczestnika/uczestniczki projektu i Oświadczenia uczestnika/uczestniczki projektu. Rezygnacja z udziału w zajęciach w trakcie ich trwania wiąże się ze zwrotem kosztów żetonów ZIP wykorzystanych do rejestracji na zajęcia. Celem głównym przedmiotu jest przygotowanie doktorantów do opracowania i przeprowadzenia własnych zajęć e-learningowych z wykorzystaniem platformy Moodle. Zajęcia będą zawierały komponent teoretyczny, praktyczny oraz przedstawią dobre praktyki e-wykładowcy. W ramach zajęć doktoranci przygotują własny moduł zajęć na platformie Kampus. |
Full description: |
(in Polish) Zajęcia oferowane są w ramach Programu zintegrowanych działań na rzecz rozwoju UW, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach PO WER, ścieżka 3.5. Zasady korzystania z oferty zajęć ogólnouniwersyteckich dla doktorantów w ZIP (pn. Regulamin Zintegrowanego kształcenia doktorantów UW) dostępne są na stronie: www.zip.uw.edu.pl Zajęcia obejmują 12 godzin dydaktycznych i będą odbywać się na platformie Kampus-pracownik w interaktywnej formie wykładowo-warsztatowej. Uczestnicy zapoznają się z głównymi zagadnieniami dotyczącymi projektowania i prowadzenia zajęć online z wykorzystaniem platformy Moodle. Omówione zostaną rodzaje zasobów i aktywności dostępnych na platformie oraz ich zastosowanie w e-learningu. W czasie warsztatu zostanie przećwiczone dodawanie ich w przestrzeni kursowej. W ramach przedmiotu uczestnicy przygotują swój własny moduł na platformie Kampus, korzystając z wiedzy zdobytej na zajęciach oraz ze wskazówek prowadzących. Zajęcia mają formułę mieszaną - pierwsza i ostatnia część odbędzie się w formie synchronicznej, zaś środkowa - asynchroniczne Czy wszystkie zajęcia online są takie same? Jak zaprojektować angażujący kurs? Jak przygotować i poprowadzić swoje pierwsze zajęcia na platformie Kampus? Tego wszystkiego dowiesz się z intensywnego kursu “Zajęcia online na platformie Kampus (szkolenie podstawowe)”, przeznaczonego dla doktorantów i doktorantek UW. Zajęcia prowadzone są w formie mieszanej: będziemy spotykać się na wideokonferencji, ale część zadań wykonasz w dogodnym dla siebie czasie asynchronicznie. Podczas zajęć przygotujesz swój własny moduł zajęciowy na platformie Kampus (na wybrany przez Ciebie temat). Prowadzące zajęcia są pracowniczkami Centrum Kompetencji Cyfrowych UW. Mają wieloletnie doświadczenie nie tylko w prowadzeniu zajęć zdalnych, ale też od wielu lat uczą wykładowców uniwersyteckich i doktorantów, jak przygotowywać i prowadzić zajęcia na platformie Kampus, wspomagają projektowanie i wdrażanie takich zajęć na Uniwersytecie. |
Bibliography: |
(in Polish) https://modle.org/ |
Learning outcomes: |
(in Polish) Uczestnicy po zajęciach: ● wykorzystują e-learningową platformę Moodle ● określają cel projektowanych e-zajęć ● planują pracę semestralną na e-zajęciach i tworzą konsekwentną strukturę e-zajęć ● adaptują wybrane przez siebie tradycyjne materiały dydaktyczne do formy zasobów i aktywności e-zajęć ● stosują efektywne formy i kanały komunikacyjne ● stosują zróżnicowane typy zadań zamkniętych i otwartych w celu podawania i testowania wiedzy i umiejętności na e-zajęciach ● tworzą omawiane na zajęciach podawcze zasoby i aktywności e-zajęć |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Przygotowanie własnego modułu na platformie Kampus, merytorycznie powiązanego z zainteresowaniami naukowymi doktoranta, i omówienie go w grupie zajęciowej. |
Copyright by University of Warsaw.