Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

CTM2 - Cooperation with parents at school

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2300-GPTE-CTM2-CO
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: CTM2 - Cooperation with parents at school
Jednostka: Wydział Pedagogiczny
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Skrócony opis:

The aim of the course is to present the specific forms of cooperation with parents. We will talk about methods of cooperation in educational institutions and in the local communities and learn how to use them in everyday work.

Pełny opis:

- idea of partnership in education, explanation of the concepts of "partnership", "collaboration", "cooperation";

-collaboration with the local community

-parents' motivation for cooperation - analyse of the survey

- legal basis of partnership in school

- attitudes of parents towords school

- individual and group meetings with parents

- student/pupil and partents from the a different cultural background

Literatura:

Cooperation between school and parents. Supporting the educational

Process http://www.szybinski.cieszyn.pl/szybinski_new/sites/default/files/wsp%C3%B3%C5%82praca%20z%20rodzicami%20-%20regio%20handout_ENGLISH_0.pdf

Teacher-Parent Collaboration https://www.teachervision.com/education-and-parents/resource/3730.html

Encouraging Meaningful Parent / Educator Collaboration: A Review of Recent Literature http://www.directionservice.org/cadre/exemplar/artifacts/Encouraging%20Meaningful%20Collaboration.pdf

Parents and Teachers: The Possibility of a Dream Team http://www.edutopia.org/blog/parent-teacher-collaboration-richard-curwin

Efekty uczenia się:

After this course you will know:

- the importance of parent-teacher cooperation

- how to start this process

- how to overcome te the limitations in this partnership

- the tools and methods helpful in planning and conducting cooperation

- what are the legal standards of this process

Metody i kryteria oceniania:

- writing test

- preparation of the one script for meeting with parents (one from selected forms of cooperation)

- presence in the classroom

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)