MS2- Theoretical foundations of adventure education - dance project
General data
Course ID: | 2300-MS2-ASK-II-TAD |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | MS2- Theoretical foundations of adventure education - dance project |
Name in Polish: | MS2-Teoretyczne podstawy adventure education - projekt taniec |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Type of course: | obligatory courses |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest zapoznanie z podstawowymi założeniami teorii outdoor/adventure education oraz jej szczególną odmianą wykorzystującą techniki taneczne. |
Full description: |
(in Polish) W trakcie zajęć studenci zapoznają się z podstawowymi założeniami teorii adventure education w oparciu o wykorzystanie technik tanecznych. Poprzez aktywne uczestnictwo wdrażają się do stosowania metody uczenia przez przygodę. Pierwsza część jest poświęcona zapoznawaniu z historią tańca, podstawowymi technikami tanecznymi i zasadami ruchu. W ramach części drugiej studenci przygotowują projekt, poprzez który zapoznają się z zasadami outdoor/advneture education. Trzecia część zakłada ewaluację projektu. |
Bibliography: |
(in Polish) • Edukacja przygodą, red. A. Leśny, E. Palamer-Kabacińska • Edukacja w przygodzie, przygoda w edukacji, red. A. Bąk, A. Leśny, E. Palamer-Kabacińska • Michl W., Pedagogika przeżyć, WAM, Kraków 2011 • Olga Kuźmińska, Taniec w teorii i praktyce, AWF w Poznaniu, Poznań 2002 • Lange Roderyk, O istocie tańca i jego przejawach w kulturze. Perspektywa antropologiczna, Rhytmos, Poznań 2009 |
Learning outcomes: |
(in Polish) Student: - charakteryzuje teorię outdoor/adventure education - wymienia elementy metody outdoor/adventure education i wykazuje ich logiczne powiązanie - wskazuje praktyczne zastosowanie teorii outdoor/adventure education - umie napisać i zrealizować projekt - rozpoznaje podstawowe style taneczne - potrafi dobrać właściwe formy działania do odpowiedniej grupy odbiorców - rozróżnia funkcje tańca i wskazuje ich zastosowanie. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Zaplanowanie i przeprowadzenie projektu opierającego się na teorii adventure education z wykorzystaniem technik tanecznych |
Copyright by University of Warsaw.