KRE-The models of pre-school education
General data
Course ID: | 2300-MS2-KRE-MEP |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | KRE-The models of pre-school education |
Name in Polish: | KRE-Modele edukacji przedszkolnej |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Type of course: | obligatory courses |
Full description: |
(in Polish) Standardy i modele edukacji przedszkolnej w krajach Unii Europejskiej. Podstawowe potrzeby małych dzieci oraz znaczenie i formy wspierania rozwoju i edukacji w pierwszych latach życia.Diagnoza i ocena rozwoju dziecka w przedszkolu. Konstruowanie jakości edukacji przedszkolnej. Wielorakie spojrzenie na jakość programów edukacji przedszkolnej. Podstawowe założenia i pytania edukacji elementarnej. |
Bibliography: |
(in Polish) Literatura podstawowa: Pre-school education In the Europa Union 1995 Edukacja elementarna zeszyt 1 Murawska B. Segregacja na progu szkoły Woodhead M, Dążenie ku teczy. Poszukiwanie standardów jakości edukacji 1998 |
Learning outcomes: |
(in Polish) Student -posiada wiedze na temat współczesnych nurtow pedagogicznych; -posiada eirdze na temat różnorodnych programów edukacji przedszkolnej; -poznaje rozne metody pracy z dzieckiem w przedszkolach w krajach UE; -posiada wiedze na twmat organizacji pracy dziecka w przedszkolu; -zna rozne sposoby oceny wytworow działalności dzieci; -ma wiedze na temat analizy porównawczej roznych systemow edukacji przedszkolnej w krajach UE. W zakresie umiejetnosci: -potrafi dokonać refleksyjnej dotyczącej wielowymiarowosci edukacji pezedszkolnej -potrafi dokonać krytycznej analizy kultury pedagogicznej instytucji przedszkolnej w krajach UE;- -umie ocenic sposoby organizacji środowiska edukacyjnego w przedszkolu w roznych krajach UE; -umie ocenic adekwatność metod pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym w przedszkolach w krajach UE. W zakresie kompetencji społecznych: -rozumie potrzebe ciągłego dokształcania się zawodowego i podejmuje takie dzi działania; -ma swiadomosc roznorodnosci pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym w krajach UE; -jest przekonany o potrzebie poszukiwania roznych rozwiazan edukacyjnych odpowiednich dla dzieici w wieku przedszkolnym; -postepuje zgodnie z zasadami etyki zawodowej. |
Copyright by University of Warsaw.