University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

MS2-Specialisation module 2- Teacher development

General data

Course ID: 2300-MS2-WNJ
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: MS2-Specialisation module 2- Teacher development
Name in Polish: MS2-Moduł specjalnościowy 2:Rozwój warsztatu zawodowego nauczyciela
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Type of course:

obligatory courses

Learning outcomes: (in Polish)

WIEDZA

 ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat metod badawczych wykorzystywanych w badaniach nad językiem angielskim, zwłaszcza w kontekście badań nad nauczaniem języka w wieku wczesnoszkolnym

 posiada pogłębioną wiedzę o języku angielskim, ze szczególnym uwzględnieniem potencjalnych trudności dla polskiego ucznia

 ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat wymowy i systemu fonetycznego języka angielskiego, zwłaszcza w obszarze trudności na jakie natrafiają polscy uczniowie

 posiada uporządkowaną wiedzę o kulturze krajów anglosaskich niezbędną do rozwijania wrażliwości kulturowej uczniów

 ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę o podejściu opartym na integracji treści językowych i przedmiotowych (CLIL) w edukacji wczesnoszkolnej

 zna kanon literatury angielskiej dla dzieci i wykorzystuje tę wiedzę w doborze lektur dla uczniów

 zna wybrane najnowsze teorie naukowe dotyczące edukacji językowej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji językowej dzieci

UMIEJĘTNOŚCI

 potrafi stosować jakościowe metody badawcze w badaniach własnych nad lekcjami obserwowanymi oraz podczas własnej pracy dydaktycznej

 potrafi dostosować metody badawcze i pomiarowe do możliwości poznawczych i specyfiki wieku rozwojowego uczniów

 potrafi integrować nauczanie języka angielskiego z treściami edukacji wczesnoszkolnej w celu prowadzenia lekcji według zasad CLIL (integracji przedmiotowo-językowej)

 potrafi planować lekcje językowe z wykorzystaniem literatury dziecięcej w języku angielskim oraz adaptować teksty do możliwości językowych i poznawczych uczniów

 wykorzystuje najnowsze osiągnięcia z dziedziny neurolingwistyki dotyczące funkcji poznawczych w konstruowaniu zadań i technik nauczania języka angielskiego

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

 wykazuje aktywność i zaangażowanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań dydaktycznych i metodycznych poprzez uczestnictwo w seminariach i konferencjach z udziałem nauczycieli

 poddaje własne działania dydaktyczne systematycznej analizie i stosuje na własne potrzeby metody badania w działaniu

 w badaniach własnych w sposób odpowiedzialny przestrzega zasad etyki prowadzenia badań wśród dzieci

 w swoich działaniach uwzględnia kontekst społeczno-kulturowy procesu uczenia się i nauczania, wykorzystując w tym celu wcześniej zdobytą wiedzę

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)