MS2-Specialisation module 2- Teacher development
General data
Course ID: | 2300-MS2-WNJ |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | MS2-Specialisation module 2- Teacher development |
Name in Polish: | MS2-Moduł specjalnościowy 2:Rozwój warsztatu zawodowego nauczyciela |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Type of course: | obligatory courses |
Learning outcomes: |
(in Polish) WIEDZA ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat metod badawczych wykorzystywanych w badaniach nad językiem angielskim, zwłaszcza w kontekście badań nad nauczaniem języka w wieku wczesnoszkolnym posiada pogłębioną wiedzę o języku angielskim, ze szczególnym uwzględnieniem potencjalnych trudności dla polskiego ucznia ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat wymowy i systemu fonetycznego języka angielskiego, zwłaszcza w obszarze trudności na jakie natrafiają polscy uczniowie posiada uporządkowaną wiedzę o kulturze krajów anglosaskich niezbędną do rozwijania wrażliwości kulturowej uczniów ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę o podejściu opartym na integracji treści językowych i przedmiotowych (CLIL) w edukacji wczesnoszkolnej zna kanon literatury angielskiej dla dzieci i wykorzystuje tę wiedzę w doborze lektur dla uczniów zna wybrane najnowsze teorie naukowe dotyczące edukacji językowej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji językowej dzieci UMIEJĘTNOŚCI potrafi stosować jakościowe metody badawcze w badaniach własnych nad lekcjami obserwowanymi oraz podczas własnej pracy dydaktycznej potrafi dostosować metody badawcze i pomiarowe do możliwości poznawczych i specyfiki wieku rozwojowego uczniów potrafi integrować nauczanie języka angielskiego z treściami edukacji wczesnoszkolnej w celu prowadzenia lekcji według zasad CLIL (integracji przedmiotowo-językowej) potrafi planować lekcje językowe z wykorzystaniem literatury dziecięcej w języku angielskim oraz adaptować teksty do możliwości językowych i poznawczych uczniów wykorzystuje najnowsze osiągnięcia z dziedziny neurolingwistyki dotyczące funkcji poznawczych w konstruowaniu zadań i technik nauczania języka angielskiego KOMPETENCJE SPOŁECZNE wykazuje aktywność i zaangażowanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań dydaktycznych i metodycznych poprzez uczestnictwo w seminariach i konferencjach z udziałem nauczycieli poddaje własne działania dydaktyczne systematycznej analizie i stosuje na własne potrzeby metody badania w działaniu w badaniach własnych w sposób odpowiedzialny przestrzega zasad etyki prowadzenia badań wśród dzieci w swoich działaniach uwzględnia kontekst społeczno-kulturowy procesu uczenia się i nauczania, wykorzystując w tym celu wcześniej zdobytą wiedzę |
Copyright by University of Warsaw.