University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

MS2-The models of pre-school education

General data

Course ID: 2300-NZ2-MS2-PW-MEP
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: MS2-The models of pre-school education
Name in Polish: MS2-Modele edukacji przedszkolnej
Organizational unit: Faculty of Education
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: (unknown)
Type of course:

obligatory courses

Short description: (in Polish)

Standardy i modele edukacji przedszkolnej w krajach Unii Europejskiej.

Podstawowe potrzeby małych dzieci oraz znaczenie i formy wspierania rozwoju i edukacji w pierwszych latach życia.Diagnoza i ocena rozwoju dziecka w przedszkolu. Konstruowanie jakości edukacji przedszkolnej. Wielorakie spojrzenie na jakość programów edukacji przedszkolnej.

Podstawowe założenia i pytania edukacji elementarnej.

Full description: (in Polish)

Standardy i modele edukacji przedszkolnej w krajach Unii Europejskiej.

Podstawowe potrzeby małych dzieci oraz znaczenie i formy wspierania rozwoju i edukacji w pierwszych latach życia.Diagnoza i ocena rozwoju dziecka w przedszkolu. Konstruowanie jakości edukacji przedszkolnej. Wielorakie spojrzenie na jakość programów edukacji przedszkolnej.

Podstawowe założenia i pytania edukacji elementarnej.

Bibliography: (in Polish)

Literatura podstawowa:

Pre-school education In the Europa Union 1995

Edukacja elementarna zeszyt 1

Murawska B. Segregacja na progu szkoły

Woodhead M, Dążenie ku teczy. Poszukiwanie standardów jakości edukacji 1998

Learning outcomes: (in Polish)

Student zdobywa wiedzę na temat różnych teoretycznych podstaw rozumienia edukacji małych dzieci.

Student nabywa kompetencje w zakresie budowania jakości edukacji przedszkolnej w poszczególnych krajach.

Student nabywa umiejętności refleksyjnej analizy i diagnozy efektów rozwoju i uczenia się dzieci w przedszkolach w różnych krajach Unii Europejskiej.

Student potrafi opisać kultury pedagogiczne instytucji przedszkolnej w różnych krajach.

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)