(in Polish) MD-Metodyka nauczania języków obcych I
General data
Course ID: | 2300-SP-PED-M2-MJO1 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | MD-Metodyka nauczania języków obcych I |
Organizational unit: | Faculty of Education |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
6.00
|
Language: | (unknown) |
Type of course: | elective courses |
Mode: | Classroom |
Short description: |
(in Polish) Zajęcia Metodyka nauczania języków obcych I poświęcone są praktycznym założeniom nauczania języków obcych na różnych etapach edukacyjnych. Celem zajęć jest praca nad umiejętnościami metodycznymi studentów i przygotowania ich do pełnienia roli nauczyciela języka obcego. |
Full description: |
(in Polish) Zajęcia Metodyka nauczania języków obcych I poświęcone są praktycznym założeniom nauczania języków obcych na różnych etapach edukacyjnych. Celem zajęć jest praca nad umiejętnościami metodycznymi studentów i przygotowania ich do pełnienia roli nauczyciela języka obcego. Tematy poruszane podczas zajęć, to między innymi: • Planowanie i organizacja lekcji • Nauczanie 4 umiejętności językowych • Materiały dydaktyczne - przygotowanie i wykorzystanie • Storytelling • Projekty na lekcjach języka obcego • TIK |
Bibliography: |
(in Polish) • Linse Caroline T, 2005. Practical English Langauge Teaching: Young Learners, McGraw-Hill, • Ellis G., Brewster J. 2003. The Storytelling Handbook. London: Penguin. • Harmer, J. 2012. Essential Teacher Knowledge. CORE CONCEPTS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Pearson. • Puchta H., Williams M. 2011. Teaching Young Learners to Think. Helbling Languages. • Szpotowicz M., Szulc-Kurpaska M. 2011. Teaching English to Young Learners. PWN. |
Learning outcomes: |
(in Polish) W zakresie wiedzy student zna i rozumie: - różne podejścia oraz ich cele wykorzystywane w dydaktyce języków obcych - cele językowe i możliwości nauczania języka przy użyciu tych technik i metod nauczania W zakresie umiejętności student potrafi: - potrafi zaplanować zajęcia językowe - planować aktywności na lekcji języka obcego oraz lekcje języka w oparciu o wybrane techniki - przygotowywać materiały dydaktyczne potrzebne na zajęcia językowe - planować lekcje języka przy użyciu nowoczesnych technologii W zakresie kompetencji społecznych student jest gotów do: - rozwijania wiedzy i umiejętności w zakresie dydaktyki języka angielskiego - rozwijania swoich umiejętności językowych i otwarcia na nowe obszary wiedzy i umiejętności w zakresie dydaktyki językowej |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) - obecność na zajęciach - aktywny udział w zajęciach |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Lecture, 60 hours
|
|
Coordinators: | Małgorzata Sokołowicz | |
Group instructors: | Małgorzata Sokołowicz | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | Pass/fail |
Classes in period "Winter semester 2024/25" (future)
Time span: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Lecture, 60 hours
|
|
Coordinators: | Małgorzata Sokołowicz | |
Group instructors: | (unknown) | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: | Pass/fail |
Copyright by University of Warsaw.