University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Basics of Internet Marketing

General data

Course ID: 2400-ZEWW826
Erasmus code / ISCED: 14.3 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0311) Economics The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: Basics of Internet Marketing
Name in Polish: Podstawy marketingu internetowego
Organizational unit: Faculty of Economic Sciences
Course groups: (in Polish) Przedmioty kierunkowe do wyboru - studia II stopnia IE - grupa 2 (2*30h)
(in Polish) Przedmioty ścieżki Gospodarka cyfrowa
(in Polish) Przedmioty wyboru kierunkowego dla studiów licencjackich IE
(in Polish) Przedmioty wyboru kierunkowego dla studiów licencjackich MSEM
(in Polish) Przedmioty wyboru kierunkowego dla studiów licencjackich MSEMen
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Type of course:

optional courses

Short description: (in Polish)

Bardzo przystępne i „na czasie” zajęcia dające konkretne narzędzia w zakresie marketingu internetowego ale też pozwalające na szersze spojrzenie na nowe zastosowania i zmiany jakie za sobą niesie rozwój technologii cyfrowych.

Full description: (in Polish)

I część zajęć. Zrealizowanie kursu Fundamentals of digital marketing. Kurs przygotowany przez Google prowadzony jest w pełni online, dostępny przez stronę https://learndigital.withgoogle.com .

Kurs składa się z 26 modułów i kończy się z testem końcowym. W każdym module dostępne są materiały wideo oraz quiz sprawdzający wiedzę.

II cześć zajęć. Zapoznanie się z trendami marketingu internetowym na podstawie:

CMO Summit CEE 2021

https://www.youtube.com/watch?v=I8kXbJkKjo4

CMO Summit 2021

day 1 https://youtu.be/8yztSOwXehw

day 2 https://youtu.be/-q37HPo4sBg

Podczas ostatnich zajęć: dyskusja na temat wyzwań

Bibliography: (in Polish)

Grzegorz Mazurek (2019) Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu PWN, Warszawa

Grzegorz Mazurek i inni(2018) E-marketing: planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext

K. Śledziewska, R. Włoch (2020), Gospodarka cyfrowa. Jak nowe technologie zmieniają świat, WUW.

Dodatkowe:

Bornet, Pascal., Barkin, Ian and Johen, Wirtz., INTELLIGENT AUTOMATION: Learn how to harness Artificial Intelligence to boost business & make our world more human, 2020.

Marr, Bernard., Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used AI and Machine Learning to Solve Problems, Wiley, 2019.

Marr, Bernard., Tech Trends in Practice: The 25 Technologies that are Driving the 4th Industrial Revolution, Wiley, 2020.

Learning outcomes: (in Polish)

Studenci rozumieją główne pojęcia i koncepcje teoretyczne związane z gospodarką cyfrową; znają główne zastosowania marketingu internetowego.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Aktywność potwierdzona uzyskaniem certyfikatu i dyskusją na temat współczesnych wyzwań związanych z marketingiem internetowym.

Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)

Time span: 2024-02-19 - 2024-06-16
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 30 hours more information
Coordinators: Katarzyna Śledziewska
Group instructors: Katarzyna Śledziewska
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Grading
Seminar - Grading
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)