Basics of Internet Marketing
General data
Course ID: | 2400-ZEWW826 |
Erasmus code / ISCED: |
14.3
|
Course title: | Basics of Internet Marketing |
Name in Polish: | Podstawy marketingu internetowego |
Organizational unit: | Faculty of Economic Sciences |
Course groups: |
(in Polish) Przedmioty kierunkowe do wyboru - studia II stopnia IE - grupa 2 (2*30h) (in Polish) Przedmioty ścieżki Gospodarka cyfrowa (in Polish) Przedmioty wyboru kierunkowego dla studiów licencjackich IE (in Polish) Przedmioty wyboru kierunkowego dla studiów licencjackich MSEM (in Polish) Przedmioty wyboru kierunkowego dla studiów licencjackich MSEMen |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | Polish |
Type of course: | optional courses |
Short description: |
(in Polish) Bardzo przystępne i „na czasie” zajęcia dające konkretne narzędzia w zakresie marketingu internetowego ale też pozwalające na szersze spojrzenie na nowe zastosowania i zmiany jakie za sobą niesie rozwój technologii cyfrowych. |
Full description: |
(in Polish) I część zajęć. Zrealizowanie kursu Fundamentals of digital marketing. Kurs przygotowany przez Google prowadzony jest w pełni online, dostępny przez stronę https://learndigital.withgoogle.com . Kurs składa się z 26 modułów i kończy się z testem końcowym. W każdym module dostępne są materiały wideo oraz quiz sprawdzający wiedzę. II cześć zajęć. Zapoznanie się z trendami marketingu internetowym na podstawie: CMO Summit CEE 2021 https://www.youtube.com/watch?v=I8kXbJkKjo4 CMO Summit 2021 day 1 https://youtu.be/8yztSOwXehw day 2 https://youtu.be/-q37HPo4sBg Podczas ostatnich zajęć: dyskusja na temat wyzwań |
Bibliography: |
(in Polish) Grzegorz Mazurek (2019) Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu PWN, Warszawa Grzegorz Mazurek i inni(2018) E-marketing: planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext K. Śledziewska, R. Włoch (2020), Gospodarka cyfrowa. Jak nowe technologie zmieniają świat, WUW. Dodatkowe: Bornet, Pascal., Barkin, Ian and Johen, Wirtz., INTELLIGENT AUTOMATION: Learn how to harness Artificial Intelligence to boost business & make our world more human, 2020. Marr, Bernard., Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used AI and Machine Learning to Solve Problems, Wiley, 2019. Marr, Bernard., Tech Trends in Practice: The 25 Technologies that are Driving the 4th Industrial Revolution, Wiley, 2020. |
Learning outcomes: |
(in Polish) Studenci rozumieją główne pojęcia i koncepcje teoretyczne związane z gospodarką cyfrową; znają główne zastosowania marketingu internetowego. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Aktywność potwierdzona uzyskaniem certyfikatu i dyskusją na temat współczesnych wyzwań związanych z marketingiem internetowym. |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO KON
TU W TH FR |
Type of class: |
Seminar, 30 hours
|
|
Coordinators: | Katarzyna Śledziewska | |
Group instructors: | Katarzyna Śledziewska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Seminar - Grading |
Copyright by University of Warsaw.