Child diagnosis in play therapy
General data
Course ID: | 2500-DK-DTZD |
Erasmus code / ISCED: |
14.4
|
Course title: | Child diagnosis in play therapy |
Name in Polish: | Diagnoza w toku terapii dziecka |
Organizational unit: | Faculty of Psychology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć jest pokazanie wzajemnego związku między diagnozą a terapią dzieci oraz uwrażliwienie uczestników na dostrzeganie ważnych z punktu widzenia diagnostycznego zachowań dzieci, pojawiających się podczas psychoterapii. |
Bibliography: |
(in Polish) Axline, V. M. (1989). Play Therapy. Paperback edition. Churchill Livingstone – fragmenty. Landreth G.L. (2002). Play Therapy: The art of relationship. NewYork: Brunner-Routledge. Fragmenty Schaefer C.E., Kaduson H.G.(2006). Contemporary play therapy: Theory,Research and Practice. The Guilford Press. –fragmenty Winnicott, D.W. (1995). Bawienie się. Rozważania teoretyczne. W: A.Brzezińska, T. Czub, G. Lutomski, B. Smykowski (red.). Dziecko w zabawie i świecie języka. Poznań: Wydawnictwo Zysk i s-ka. (str. 215-231). |
Learning outcomes: |
(in Polish) Słuchacz zna teorie psychologiczne wyjaśniające mechanizmy powstawania zaburzeń w rodzinie Słuchacz zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci i adolescentów Słuchacz rozumie specyfikę dzieci i adolescentów jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania Słuchacz zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem i adolescentem oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Aktywność na zajęciach |
Copyright by University of Warsaw.