Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Therapeutic Interventions for People with Autism Spectrum Disorder - Clinical Science Perspective

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-EN-PS-EAc1-04
Kod Erasmus / ISCED: 14.4 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0313) Psychologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Therapeutic Interventions for People with Autism Spectrum Disorder - Clinical Science Perspective
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Academic basket
Clinical Psychology basket
electives for 3,4 and 5 year
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

What is really ‘evidence-based practice’ for people with autism spectrum

disorder? The course will provide an overview of the major behavioral

interventions for that group, including early intervention, social skills

training, technology-based interventions, and many others. Emphasis will

be put on methodological aspects, enabling students to discuss and

critically evaluate intervention studies in autism research.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

Know and understand various types of interventions for people with ASD

and, in particular, the importance of tailoring support to their individual

needs.

Know basic concepts in clinical research including different research

designs and types of analyses.

Be able to critically evaluate and assess the methodological quality of

clinical studies, as well as summarize empirical literature relevant to the

specific intervention.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-5 (2025-06-04)