(in Polish) Diagnoza dzieci ze spektrum autyzmu
General data
Course ID: | 2500-POD-DK-SA |
Erasmus code / ISCED: |
14.4
|
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Diagnoza dzieci ze spektrum autyzmu |
Organizational unit: | Faculty of Psychology |
Course groups: |
(in Polish) Studia podyplomowe "Diagnoza Kliniczna Dziecka i Jego Rodziny" |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Mode: | Remote learning |
Short description: |
(in Polish) Zapoznanie słuchaczy z najnowszą wiedzą na temat diagnozowania i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu ASD). Szczególny nacisk będzie położony na wczesne rozpoznawanie i interwencję oraz na diagnozę różnicową. |
Bibliography: |
(in Polish) Attwood, T. (2006). Zespół Aspergera. Warszawa: Zysk i S-ka. Frith, U. (2005). Autyzm i zespół Aspergera. Warszawa: PZWL. Pisula, E. (1993). Autyzm, fakty, wątpliwości, opinie. Warszawa: Wyd. WSPS. Senator, D. (2006). Przejawy autyzmu w pierwszym roku życia. Pediatria Polska, 2, 126-133. |
Learning outcomes: |
(in Polish) K_W03 ma szczegółową wiedzę dotyczącą obrazu klinicznego podstawowych zaburzeń występujących u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju K_W04 zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju K-K02 Rozumie specyfikę dziecka jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju K-K03 Zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Praca domowa na zaliczenie |
Classes in period "Academic year 2023/24" (in progress)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Classes, 4 hours
Lecture, 12 hours
|
|
Coordinators: | (unknown) | |
Group instructors: | Diana Senator | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Pass/fail
Lecture - Pass/fail |
Copyright by University of Warsaw.