(in Polish) Zarządzanie i marketing innowacji
General data
Course ID: | 2600-MSz2ZMIf |
Erasmus code / ISCED: |
04.7
|
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Zarządzanie i marketing innowacji |
Organizational unit: | Faculty of Management |
Course groups: |
(in Polish) Wykłady fakultatywne dla MSM i MSZFR zaoczne 2 rok |
ECTS credit allocation (and other scores): |
1.00
|
Language: | Polish |
Type of course: | elective courses |
Mode: | Remote learning |
Short description: |
Basic concepts and issues in management and marketing of technical innovation in firms |
Full description: |
1. New product and product innovation 2. Management of new product 3. Product as a marketing instrument 4. Marketing and innovation processes 5. Fundamentals of marketing of product innovation 6. Commercialisation of new product 7. Challenges for entrepreneurs and managers 8.Summary and credits |
Bibliography: |
Pozycja podstawowa: *A H Jasiński, P Głodek, M Jurczyk-Bunkowska: Organizacja i zarządzanie procesami innowacyjnymi, PWE, Warszawa, 2019 Pozycja pomocnicza: *A H Jasinski: Współczesna scena innowacji, Poltext, Warszawa, 2021 |
Learning outcomes: |
(in Polish) W zakresie wiedzy: *Zna i rozumie terminologię i podstawowe modele teoretyczne w zakresie innowacji technologicznych (K_W01) *Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zasady, procedury i praktyki dotyczące działalności innowacyjnej organizacji (K_W02). *Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zasady i procedury zarzadzania innowacjami (K_W02). *Zna i rozumie podstawowe zasady marketingu innowacji (K_W06) W zakresie umiejętności: *Potrafi wykorzystać teorię innowacji do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych funkcjonowaniem organizacji (K¬_U01) *Potrafi samodzielnie i zespołowo przygotować analizy, diagnozy i raporty dotyczące zarzadzania innowacjami i marketingu innowacji w firmie (K_U03) *Potrafi planować, organizować pracę własną i zespołową (K_U05) *Posiada zdolność do samokształcenia się i podnoszenia zdobytych kwalifikacji (K_U06) W zakresie postaw: *Gotów jest do oceny i krytycznego podejścia do sytuacji i zjawisk związanych z działalnością innowacyjną i marketingiem innowacji (K_K01) *Gotów jest do myślenia i działania w sposób innowacyjny (K_K02) *Gotów jest do przestrzegania standardów etycznych związanych z działalnością innowacyjną (K_K03) |
Assessment methods and assessment criteria: |
Presence and activeness during lectures |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR WYK-FAK
|
Type of class: |
Optional lecture, 9 hours
|
|
Coordinators: | Andrzej Jasiński | |
Group instructors: | Andrzej Jasiński | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Optional lecture - Grading |
Copyright by University of Warsaw.