University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Zarządzanie i marketing innowacji

General data

Course ID: 2600-MSz2ZMIf
Erasmus code / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing and advertising The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: (unknown)
Name in Polish: Zarządzanie i marketing innowacji
Organizational unit: Faculty of Management
Course groups: (in Polish) Wykłady fakultatywne dla MSM i MSZFR zaoczne 2 rok
ECTS credit allocation (and other scores): 1.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Type of course:

elective courses

Mode:

Remote learning

Short description:

Basic concepts and issues in management and marketing of technical innovation in firms

Full description:

1. New product and product innovation

2. Management of new product

3. Product as a marketing instrument

4. Marketing and innovation processes

5. Fundamentals of marketing of product innovation

6. Commercialisation of new product

7. Challenges for entrepreneurs and managers

8.Summary and credits

Bibliography:

Pozycja podstawowa:

*A H Jasiński, P Głodek, M Jurczyk-Bunkowska: Organizacja i zarządzanie procesami innowacyjnymi, PWE, Warszawa, 2019

Pozycja pomocnicza:

*A H Jasinski: Współczesna scena innowacji, Poltext, Warszawa, 2021

Learning outcomes: (in Polish)

W zakresie wiedzy:

*Zna i rozumie terminologię i podstawowe modele teoretyczne w zakresie innowacji technologicznych (K_W01)

*Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zasady, procedury i praktyki dotyczące działalności innowacyjnej organizacji (K_W02).

*Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zasady i procedury zarzadzania innowacjami (K_W02).

*Zna i rozumie podstawowe zasady marketingu innowacji (K_W06)

W zakresie umiejętności:

*Potrafi wykorzystać teorię innowacji do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych funkcjonowaniem organizacji (K¬_U01)

*Potrafi samodzielnie i zespołowo przygotować analizy, diagnozy i raporty dotyczące zarzadzania innowacjami i marketingu innowacji w firmie (K_U03)

*Potrafi planować, organizować pracę własną i zespołową (K_U05)

*Posiada zdolność do samokształcenia się i podnoszenia zdobytych kwalifikacji (K_U06)

W zakresie postaw:

*Gotów jest do oceny i krytycznego podejścia do sytuacji i zjawisk związanych z działalnością innowacyjną i marketingiem innowacji (K_K01)

*Gotów jest do myślenia i działania w sposób innowacyjny (K_K02)

*Gotów jest do przestrzegania standardów etycznych związanych z działalnością innowacyjną (K_K03)

Assessment methods and assessment criteria:

Presence and activeness during lectures

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-28
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Optional lecture, 9 hours more information
Coordinators: Andrzej Jasiński
Group instructors: Andrzej Jasiński
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Grading
Optional lecture - Grading
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)