(in Polish) E-marketing
General data
Course ID: | 2600-PSMmpfEM |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | E-marketing |
Organizational unit: | Faculty of Management |
Course groups: |
(in Polish) PSM Marketing Produktów Farmaceutycznych |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Mode: | Classroom |
Short description: |
(in Polish) Przedmiot ma ukazać możliwości osiągania celów marketin-gowych, poprzez wykorzystanie kanałów marketingu cyfro-wego. Kurs ma przedstawić praktyczne sposoby definiowania celów, nawiązywania relacji z dostawcami usług reklamo-wych oraz kontrolowania i optymalizacji działań. |
Full description: |
(in Polish) 1. Definiowanie celów marketingowych, oraz kryteriów sukcesu, a wybór partnerów/agencji. 2. Formuły nawiązywania współpracy z agencjami: zapyta-nie ofertowe, konkurs ofert, przetarg. Ustalanie kryteriów wyboru. 3. Praktyczne podejście do briefiengu agencji. Jakie infor-macje są kluczowe by uzyskać kompletną, profe-sjonalną ofertę zgodną z wyzwaniami. 4. Landscape mediowy – jak podejść do analizy środowiska w którym będą oddziaływać nasze komunikaty 5. Project plan & Media plan – optymalna organizacja zało-żeń teoretycznych – produkcji i dystrybucji komunikacji 6. Rozpoczęcie kampanii – etap monitorowania i optymali-zacji 7. Podsumowanie kampanii – analiza wyników kampanii 8. Podsumowanie procesowe – agregacja wiedzy projekto-wej która służy lepszym przygotowaniom kolejnych kampanii. |
Classes in period "Academic year 2023/24" (in progress)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR SA SU WYK
|
Type of class: |
Lecture, 8 hours
|
|
Coordinators: | Monika Skorek | |
Group instructors: | Edyta Barmentloo | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Pass/fail
Lecture - Pass/fail |
Copyright by University of Warsaw.