University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) E-marketing

General data

Course ID: 2600-PSMmpfEM
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: E-marketing
Organizational unit: Faculty of Management
Course groups: (in Polish) PSM Marketing Produktów Farmaceutycznych
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Type of course:

obligatory courses

Mode:

Classroom

Short description: (in Polish)

Przedmiot ma ukazać możliwości osiągania celów marketin-gowych, poprzez wykorzystanie kanałów marketingu cyfro-wego.

Kurs ma przedstawić praktyczne sposoby definiowania celów, nawiązywania relacji z dostawcami usług reklamo-wych oraz kontrolowania i optymalizacji działań.

Full description: (in Polish)

1. Definiowanie celów marketingowych, oraz kryteriów sukcesu, a wybór partnerów/agencji.

2. Formuły nawiązywania współpracy z agencjami: zapyta-nie ofertowe, konkurs ofert, przetarg. Ustalanie kryteriów wyboru.

3. Praktyczne podejście do briefiengu agencji. Jakie infor-macje są kluczowe by uzyskać kompletną, profe-sjonalną ofertę zgodną z wyzwaniami.

4. Landscape mediowy – jak podejść do analizy środowiska w którym będą oddziaływać nasze komunikaty

5. Project plan & Media plan – optymalna organizacja zało-żeń teoretycznych – produkcji i dystrybucji komunikacji

6. Rozpoczęcie kampanii – etap monitorowania i optymali-zacji

7. Podsumowanie kampanii – analiza wyników kampanii

8. Podsumowanie procesowe – agregacja wiedzy projekto-wej która służy lepszym przygotowaniom kolejnych kampanii.

Classes in period "Academic year 2023/24" (in progress)

Time span: 2023-10-01 - 2024-06-16
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Lecture, 8 hours more information
Coordinators: Monika Skorek
Group instructors: Edyta Barmentloo
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Pass/fail
Lecture - Pass/fail
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)