(in Polish) Gra symulacyjna - segmentacja rynku farmaceutycznego
General data
Course ID: | 2600-PSMmpfGSSRF |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Gra symulacyjna - segmentacja rynku farmaceutycznego |
Organizational unit: | Faculty of Management |
Course groups: |
(in Polish) PSM Marketing Produktów Farmaceutycznych |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Short description: |
(in Polish) Praktyczne przećwiczenie wiedzy o segmentacji rynku farmaceutycznego. |
Full description: |
(in Polish) Student - w symulacji - wcielając się w postać przedstawiciela firmy farmaceutycznej ma możliwość wykorzystać wiedzy - nabytej / lub nie/ podczas wcześniejszego wykładu związanej z rynkiem farmaceutycznym. W symulacji każdy uczestnik buduje własną grupę „targetową”, zarządza czasem przedstawiciela oraz zarządza narzędziami dostępnymi w symulacji. Finalnie po zakończeniu ćwiczenia system ocenia podjęte decyzje w postaci wyniku wzrostu MktSh, dzięki czemu każdy może się przekonać czy i w jakim stopniu sprostał zadaniu postawionemu na początku ćwiczenia |
Bibliography: |
(in Polish) Program autorski. |
Classes in period "Academic year 2023/24" (in progress)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR SA SU WYK
|
Type of class: |
Lecture, 3 hours
Workshops, 3 hours
|
|
Coordinators: | Monika Skorek | |
Group instructors: | Mikołaj Dulny, Henryk Niczyj | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Pass/fail
Lecture - Pass/fail Workshops - Pass/fail |
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Copyright by University of Warsaw.