(in Polish) Adaptacja nowo pozyskanych sprzedawców do organizacji
General data
Course ID: | 2600-PSMmsANPSF |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Adaptacja nowo pozyskanych sprzedawców do organizacji |
Organizational unit: | Faculty of Management |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | (unknown) |
Full description: |
(in Polish) Przedmiot koncentruje się na następujących problemach: (1) Cel i znaczenie procesu adaptacji (2) Przystosowanie sprzedawcy do przełożonego (3) Style kierowania procesem adaptacji sprzedawców (4) Typowe błędy w procesie adaptacji nowych sprzedawców (5) Sposoby i style komunikowania z nowym sprzedawcą (6) Zadania menedżera w procesie adaptacji sprzedawców |
Bibliography: |
(in Polish) Cybulski K., Zarządzanie działem sprzedaży firmy, PWN, Warszawa 2010. Zoltners A.A., Sinha P., Lorimer E.S., Zwiększenie efektywności działu sprzedaży, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005 |
Learning outcomes: |
(in Polish) Znajomość procesu pozyskiwania sprzedawców oraz analizy i alternatywnych oceny techniki selekcji kandydatów na sprzedawców. Umiejętność przygotowania i analizy profilu kandydata skutecznego na sprzedawcę. |
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Copyright by University of Warsaw.