(in Polish) Narzędzia motywacji pozamaterialnej
General data
Course ID: | 2600-PSMmsNMP |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Narzędzia motywacji pozamaterialnej |
Organizational unit: | Faculty of Management |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Short description: |
(in Polish) Niniejszy przedmiot zawiera następujące obszary zagadnień: (1) Istota motywacji pozamaterialnej (2) Potrzeba uznania, szacunku i uważania (3) Podtrzymywanie wysokiej samooceny sprzedawców (4) Swoboda działania (5) Przynależność do grupy (6) Jednoznaczność zadań sprzedażowych (7) Zalety i ograniczenia technik motywacji pozamaterialnej |
Bibliography: |
(in Polish) Cybulski K., Zarządzanie działem sprzedaży firmy, PWN, Warszawa 2010. Zoltners A.A., Sinha P., Lorimer E.S., Zwiększenie efektywności działu sprzedaży, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005 |
Learning outcomes: |
(in Polish) Znajomość podstawowych narzędzi (technik) motywacji pozamaterialnej oraz ich zalet i ograniczeń. Uświadomienie korzyści z wykorzystania narzędzi pozamaterialnej motywacji sprzedawców. Opanowanie przez uczestników umiejętności konstruowania i realizacji skutecznych programów motywacji z zastosowaniem narzędzi motywacji poza finansowej. |
Copyright by University of Warsaw.