Czech language for commerce
General data
Course ID: | 3005-LU9CZEPODNIK |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | Czech language for commerce |
Name in Polish: | Čeština pro podnikání |
Organizational unit: | Institute of Western and Southern Slavic Studies |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Czech |
Type of course: | elective courses |
Prerequisites (description): | (in Polish) Znajomość języka czeskiego na poziomie B2. |
Short description: |
(in Polish) Celem kursu jest zapoznać słuchaczy z czeską terminologią ekonomiczną oraz zainteresować ich wybraną gałęzią gospodarki, a także zachęcić do pracy nad własnymi umiejętnościami komunikacyjnymi. |
Full description: |
(in Polish) Studenci poznają podstawy czeskiego języka biznesu: najważniejsze zwroty i pojęcia w dziedzinach marketingu, sprzedaży, HR, księgowości i zarządzania. Nauka będzie przebiegać na podstawie praktycznych materiałów online: rozmów z przedsiębiorcami, prezentacji i poradników. Ponadto studenci poznają podstawy czeskiej gospodarki oraz przeprowadzania badań rynkowych. |
Bibliography: |
(in Polish) Materiały na dvtv.cz, mladypodnikatel.cz, jobs.cz, ipodnikatel.cz, e15.cz http://www.ccvj.cz/UserFiles/File/euprolek/M1/prezentacni-a-komunikacni-dovednosti-studijni-text.pdf https://www.money.cz/wp-content/uploads/anglicko-cesky-slovnik-vybranych-ekonomickych-pojmu.pdf Miroslav Foret: Marketingová komunikace Světla Čmejrková: Reklama v češtině Lubomír Mlčoch, Pavel Machonin, Milan Sojka: Ekonomické a společenské změny v české společnosti po roce 1989 / Alternativní pohled Pozostałe publikacje zostaną podane podczas zajęć. |
Learning outcomes: |
(in Polish) Student zna podstawowe słownictwo z zakresu czeskiego biznesu. Student potrafi posługiwać się słownictwem stosowanym w środowisku czeskiego biznesu, Student potrafi przeprowadzić małe badanie rynkowe. Student potrafi przygotować prezentację projektu biznesowego. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Na każdą lekcję wymagane jest przygotowanie pracy domowej. Dozwolone są trzy nieobecności. Zaliczenie jest udzielane na podstawie: aktywności na lekcjach: 33% drobnego badania rynku: 33% krótkiej prezentacji projektu: 34% |
Copyright by University of Warsaw.