University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Język niemiecki w marketingu

General data

Course ID: 3223-JNB-JNM
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Język niemiecki w marketingu
Organizational unit: Institute of Specialised and Intercultural Communication
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 3.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: German
Type of course:

obligatory courses

Prerequisites (description):

(in Polish) .

Mode:

Remote learning

Short description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe).

Full description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe).

Uczestnicy studiów podyplomowych poznają również techniki marketingowe, strategie marketingowe ATL i BTL oraz studia przypadków, które pokazują najczęstsze problemy pojawiające się przy prowadzeniu działalności marketingowej w obszarze niemieckojęzycznym.

Bibliography: (in Polish)

1. Meissner, H. G. (1990): Strategic International Marketing. Berlin: Springer

2. Kotler, P./Armstrong, G./Wong, V./Saunders, J. (2011): Produkt, in: Schellhase, R. (Hrsg.): Grundlagen des Marketing. München: Pearson Education

3. Kotler, P. (1984): Marketing Management: Analysis, Planning, and Control.

New Jersey: Prentice-Hall

4. Jędrzejczyk. A, Język niemiecki w marketingu, Poltext, Warszawa

Learning outcomes: (in Polish)

WIEDZA

W1

- zna i rozumie podstawową biznesową leksykę i terminologię w języku niemieckim

UMIEJĘTNOŚCI

U2

potrafi przeprowadzić językową analizę źródeł ogólnodostępnych w języku niemieckim na poziomie słowa, zdania oraz tekstu lub analizy audiowizualnej

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K2

potrafi prowadzić dyskusję na temat typowych tendencji używania środków językowych w Niemczech, bazując na własnych badaniach językowych ze źródeł ogólnodostępnych

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Egzamin pisemny obejmujący tematy omawiane w czasie zajęć.

Egzamin będzie oceniany według następującej skali procentowej poprawności:

65%-70% - dostateczny (3)

71%-75% - dostateczny plus (3,5)

76%-85% - dobry (4)

86%-89% - dobry plus (4,5)

90%-95% - bardzo dobry (5)

96%-100% - bardzo dobry (5!)

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-28
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 14 hours more information
Coordinators: Anna Jędrzejczyk
Group instructors: Anna Jędrzejczyk
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Examination
Seminar - Examination
Short description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe).

Full description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe).

Uczestnicy studiów podyplomowych poznają również techniki marketingowe, strategie marketingowe ATL i BTL oraz studia przypadków, które pokazują najczęstsze problemy pojawiające się przy prowadzeniu działalności marketingowej w obszarze niemieckojęzycznym.

Bibliography: (in Polish)

1. Meissner, H. G. (1990): Strategic International Marketing. Berlin: Springer

2. Kotler, P./Armstrong, G./Wong, V./Saunders, J. (2011): Produkt, in: Schellhase, R. (Hrsg.): Grundlagen des Marketing. München: Pearson Education

3. Kotler, P. (1984): Marketing Management: Analysis, Planning, and Control.

New Jersey: Prentice-Hall

4. Jędrzejczyk. A, Język niemiecki w marketingu, Poltext, Warszawa

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)