(in Polish) Język niemiecki w marketingu
General data
Course ID: | 3223-JNB-JNM |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Język niemiecki w marketingu |
Organizational unit: | Institute of Specialised and Intercultural Communication |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
3.00
|
Language: | German |
Type of course: | obligatory courses |
Prerequisites (description): | (in Polish) . |
Mode: | Remote learning |
Short description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe). |
Full description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe). Uczestnicy studiów podyplomowych poznają również techniki marketingowe, strategie marketingowe ATL i BTL oraz studia przypadków, które pokazują najczęstsze problemy pojawiające się przy prowadzeniu działalności marketingowej w obszarze niemieckojęzycznym. |
Bibliography: |
(in Polish) 1. Meissner, H. G. (1990): Strategic International Marketing. Berlin: Springer 2. Kotler, P./Armstrong, G./Wong, V./Saunders, J. (2011): Produkt, in: Schellhase, R. (Hrsg.): Grundlagen des Marketing. München: Pearson Education 3. Kotler, P. (1984): Marketing Management: Analysis, Planning, and Control. New Jersey: Prentice-Hall 4. Jędrzejczyk. A, Język niemiecki w marketingu, Poltext, Warszawa |
Learning outcomes: |
(in Polish) WIEDZA W1 - zna i rozumie podstawową biznesową leksykę i terminologię w języku niemieckim UMIEJĘTNOŚCI U2 potrafi przeprowadzić językową analizę źródeł ogólnodostępnych w języku niemieckim na poziomie słowa, zdania oraz tekstu lub analizy audiowizualnej KOMPETENCJE SPOŁECZNE K2 potrafi prowadzić dyskusję na temat typowych tendencji używania środków językowych w Niemczech, bazując na własnych badaniach językowych ze źródeł ogólnodostępnych |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Egzamin pisemny obejmujący tematy omawiane w czasie zajęć. Egzamin będzie oceniany według następującej skali procentowej poprawności: 65%-70% - dostateczny (3) 71%-75% - dostateczny plus (3,5) 76%-85% - dobry (4) 86%-89% - dobry plus (4,5) 90%-95% - bardzo dobry (5) 96%-100% - bardzo dobry (5!) |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR |
Type of class: |
Seminar, 14 hours
|
|
Coordinators: | Anna Jędrzejczyk | |
Group instructors: | Anna Jędrzejczyk | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Examination
Seminar - Examination |
|
Short description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe). |
|
Full description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu odnalezienie wyrażeń, słów adekwatnych do komunikowania się w języku niemieckim z grupą docelową danego przedsiębiorstwa poprzez analizę językową reklam w formie tekstu lub w formie audiowizualnej w wybranej przez uczestników studiów podyplomowych branży. Wynikiem tych analiz będą działania zmierzające do wyróżnienia się na tle konkurencji poprzez adekwatną komunikację z wybraną grupą docelową w języku niemieckim (m.in. poprzez marketingowe slogany, prospekty, strony internetowe). Uczestnicy studiów podyplomowych poznają również techniki marketingowe, strategie marketingowe ATL i BTL oraz studia przypadków, które pokazują najczęstsze problemy pojawiające się przy prowadzeniu działalności marketingowej w obszarze niemieckojęzycznym. |
|
Bibliography: |
(in Polish) 1. Meissner, H. G. (1990): Strategic International Marketing. Berlin: Springer 2. Kotler, P./Armstrong, G./Wong, V./Saunders, J. (2011): Produkt, in: Schellhase, R. (Hrsg.): Grundlagen des Marketing. München: Pearson Education 3. Kotler, P. (1984): Marketing Management: Analysis, Planning, and Control. New Jersey: Prentice-Hall 4. Jędrzejczyk. A, Język niemiecki w marketingu, Poltext, Warszawa |
Copyright by University of Warsaw.