University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Networking w języku niemieckim - sem. 1

General data

Course ID: 3223-JNB-NJN1
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: (unknown)
Name in Polish: Networking w języku niemieckim - sem. 1
Organizational unit: Institute of Specialised and Intercultural Communication
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 0.50 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: German
Type of course:

obligatory courses

Prerequisites (description):

(in Polish) .

Mode:

Classroom

Short description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu poznanie wyrażeń używanych w czasie nawiązywania kontaktów biznesowych w języku niemieckim oraz zintegrowanie

uczestników studiów podyplomowych.

Full description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu poznanie wyrażeń używanych w czasie nawiązywania kontaktów biznesowych w języku niemieckim oraz zintegrowanie

uczestników studiów podyplomowych.

W czasie zajęć uczestnicy poznają również najważniejsze strategie negocjacji oraz strukturę argumentacyjną w języku niemieckim. Uczestnicy dowiedzą się oprócz tego o kulturowych czynnikach, które mają wpływ na komunikację oraz negocjacje w języku niemieckim.

Bibliography: (in Polish)

1. Hofstede, G./Usunier, J.-C. (2003): Hofstede’s Dimensions of Culture and their Influence on International Business Negotiations, in: Ghauri, P. N./Usunier

J.-C. (Hrsg.): International Business Negotiations. Oxford: Pergamon Press,

137–154

2. Bülow-Møller, A. (2005): Persuasion in business negotiations. A linguistic ap-

proach, in: Halmari, H., Tuija Virtanen, T. (Hrsg.): Persuasion across Gen-

res. Saarbrücken: John Benjamins Publishing: Amsterdam, 27–58

3. Thomas, A./Utler, A. (2012): Kultur, Kulturdimensionen und Kulturstandards,

in: Genkova, P./Ringeisen, T./Leong, F. T. L. (Hrsg.): Handbuch Stress und

Kultur. Wiesbaden: Springer, 41–58

Internet:

https://asana.com/de/resources/team-building-games

https://www.youtube.com/watch?v=zMo7scdgoHU

Learning outcomes: (in Polish)

WIEDZA

W3

- zna i rozumie zasady skutecznej komunikacji w języku niemieckim w Niemczech, które opierają się m.in. na typowych strukturach biznesowej rozmowy w języku niemieckim lub na typowej kolejności słów w zdaniu w języku niemieckim

UMIEJĘTNOŚCI

U1

- potrafi używać języka niemieckiego w codziennej komunikacji biznesowej oraz w negocjacjach

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

K1

- potrafi komunikować się i negocjować w języku niemieckim ze różnicowanymi kręgami odbiorców (zewnętrznymi oraz wewnętrznymi)

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Zaliczenie bez oceny: obowiązkowe aktywne uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych.

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-28
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Seminar, 3 hours more information
Coordinators: Anna Jędrzejczyk
Group instructors: Anna Jędrzejczyk
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Pass/fail
Seminar - Pass/fail
Type of course:

obligatory courses

Short description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu poznanie wyrażeń używanych w czasie nawiązywania kontaktów biznesowych w języku niemieckim oraz zintegrowanie uczestników studiów podyplomowych.

Full description: (in Polish)

Zajęcia mają na celu poznanie wyrażeń używanych w czasie nawiązywania kontaktów biznesowych w języku niemieckim oraz zintegrowanie

uczestników studiów podyplomowych.

W czasie zajęć uczestnicy poznają również najważniejsze strategie negocjacji oraz strukturę argumentacyjną w języku niemieckim. Uczestnicy dowiedzą się oprócz tego o kulturowych czynnikach, które mają wpływ na komunikację oraz negocjacje w języku niemieckim.

Bibliography: (in Polish)

1. Hofstede, G./Usunier, J.-C. (2003): Hofstede’s Dimensions of Culture and their Influence on International Business Negotiations, in: Ghauri, P. N./Usunier

J.-C. (Hrsg.): International Business Negotiations. Oxford: Pergamon Press,

137–154

2. Bülow-Møller, A. (2005): Persuasion in business negotiations. A linguistic ap-

proach, in: Halmari, H., Tuija Virtanen, T. (Hrsg.): Persuasion across Gen-

res. Saarbrücken: John Benjamins Publishing: Amsterdam, 27–58

3. Thomas, A./Utler, A. (2012): Kultur, Kulturdimensionen und Kulturstandards,

in: Genkova, P./Ringeisen, T./Leong, F. T. L. (Hrsg.): Handbuch Stress und

Kultur. Wiesbaden: Springer, 41–58

Internet:

https://asana.com/de/resources/team-building-games

https://www.youtube.com/watch?v=zMo7scdgoHU

Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)