(in Polish) Networking w języku niemieckim - sem. 2
General data
Course ID: | 3223-JNB-NJN2 |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Networking w języku niemieckim - sem. 2 |
Organizational unit: | Institute of Specialised and Intercultural Communication |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
0.50
|
Language: | German |
Type of course: | obligatory courses |
Prerequisites (description): | (in Polish) . |
Mode: | Classroom |
Short description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu poznanie wyrażeń używanych w czasie nawiązywania kontaktów biznesowych w języku niemieckim oraz zintegrowanie uczestników studiów podyplomowych. |
Full description: |
(in Polish) Zajęcia mają na celu poznanie wyrażeń używanych w czasie nawiązywania kontaktów biznesowych w języku niemieckim oraz zintegrowanie uczestników studiów podyplomowych. W czasie zajęć uczestnicy poznają również najważniejsze strategie negocjacji oraz strukturę argumentacyjną w języku niemieckim. Uczestnicy dowiedzą się oprócz tego o kulturowych czynnikach, które mają wpływ na komunikację oraz negocjacje w języku niemieckim. |
Bibliography: |
(in Polish) 1. Hofstede, G./Usunier, J.-C. (2003): Hofstede’s Dimensions of Culture and their Influence on International Business Negotiations, in: Ghauri, P. N./Usunier J.-C. (Hrsg.): International Business Negotiations. Oxford: Pergamon Press, 137–154 2. Bülow-Møller, A. (2005): Persuasion in business negotiations. A linguistic ap- proach, in: Halmari, H., Tuija Virtanen, T. (Hrsg.): Persuasion across Gen- res. Saarbrücken: John Benjamins Publishing: Amsterdam, 27–58 3. Thomas, A./Utler, A. (2012): Kultur, Kulturdimensionen und Kulturstandards, in: Genkova, P./Ringeisen, T./Leong, F. T. L. (Hrsg.): Handbuch Stress und Kultur. Wiesbaden: Springer, 41–58 Internet: https://asana.com/de/resources/team-building-games https://www.youtube.com/watch?v=zMo7scdgoHU |
Learning outcomes: |
(in Polish) WIEDZA W3 - zna i rozumie zasady skutecznej komunikacji w języku niemieckim w Niemczech, które opierają się m.in. na typowych strukturach biznesowej rozmowy w języku niemieckim lub na typowej kolejności słów w zdaniu w języku niemieckim UMIEJĘTNOŚCI U1 - potrafi używać języka niemieckiego w codziennej komunikacji biznesowej oraz w negocjacjach KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1 - potrafi komunikować się i negocjować w języku niemieckim ze różnicowanymi kręgami odbiorców (zewnętrznymi oraz wewnętrznymi) |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Zaliczenie bez oceny: obowiązkowe aktywne uczestnictwo w zajęciach stacjonarnych. |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO TU W TH FR SA KON
|
Type of class: |
Seminar, 3 hours
|
|
Coordinators: | Anna Jędrzejczyk | |
Group instructors: | Anna Jędrzejczyk | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Pass/fail
Seminar - Pass/fail |
Copyright by University of Warsaw.